هر خانمی باید این ۳ مدل کفش را داشته باشد

۱۰
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تا به حال برایتان پیش آمده که برای رفتن به مهمانی، سرکار و غیره دنبال کفش مورد نظرتان در کمد لباس خود بگردید و چیزی پیدا نکنید؟
کفش های لازم برای خانم ها

اگر می‌خواهید با دعوت به یک مهمانی و حتی موقعیت‌های مهم برای خرید کفش مناسب به بیرون از منزل نروید و وقت خود را هدر ندهید، از قبل کفش‌های لازم و ضروری که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد را تهیه کنید و در زمان‌های مختلف یکی از آن‌ها را بپوشید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع کفش های لازم برای خانم ها می‌پردازیم.

کفش های لازم برای خانم ها

کتانی و اسنیکر

یکی از کفش‌هایی که خانم‌ها باید در کمد خود داشته باشند، کفش کتانی و اسنیکر است. این کفش‌ها محدودیت سنی و زمانی نداشته و افراد در هر سن و سال و هر فصلی می‌توانند از آن استفاده کنند.

کفش کتانی علاوه بر این‌که برای تیپ‌های اسپرت مناسب است، می‌توان از آن‌ها در تیپ‌ها و استایل‌های رسمی نیز استفاده کرد. کفش‌های اسنیکر و کتانی‌ها برای ورزش و پیاده‌روی بسیار مناسب هستند.

کفش زنانه

کفش‌های پاشنه سه سانتی و لژدار

کفش‌هایی که پاشنه خیلی بلندی دارند تنها مناسب مجالس هستند. اگر شما دوست ندارید کتانی یا کفش بدون پاشنه بپوشید، حتما به یک کفش پاشنه سه سانتی نیاز دارید. کفش‌های پاشنه سه سانتی، کفش‌های شیک و رسمی هستند که می‌توانید آن‌ها را در اکثر موقعیت‌ها بپوشید.

کفش‌های لژدار یا پاشنه ضخیم به خاطر فرم پاشنه شان راحت هستند و راه رفتن با آن‌ها چندان مشکل نیست. به همین خاطر بسیاری از خانم‌ها دوست دارند این مدل کفش‌ها را داشته باشند.

 کفش مخصوص خانم ها

صندل تابستانی

یکی از کفش‌های لازم و ضروری برای خانم‌ها در فصل تابستان صندل است که در عین زیبایی و شیک بودن از عرق کردن و بدبو شدن پا نیز جلوگیری می‌کند.

صندل‌ها انواع متفاوتی دارند، توصیه می‌کنیم صندل‌های سبک و مقاوم و اندازه پا بخرید و از خرید صندل‌های لاانگشتی که سبب زخم شدن پا می‌شود، صرف‌نظر کنید. همچنین صندل‌هایی که پاشنه‌اش بلندتر از ۳ سانتی‌متر است نیز موجب آسیب به پا می‌شوند.

شما می‌توانید برای فصل تابستان صندل تخت، لژدار یا دارای پاشنه یا نیم پاشنه بخرید و یک استایل شیک تابستانی برای خود بسازید.

کفش برای خانم ها

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ویژگی‌های کفش پاشنه بلند مناسب  را مطالعه کنید.

۱۰ دیدگاه

  1. یاسمن

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۰۱ ب٫ظ

    بسیار خوب وکاربردی

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۱۱ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۵۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ ق٫ظ

    عالی👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۰۸ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…