این پاک کننده، پوست شما را شفاف و شاداب می‌کند

۱۲
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مراقبت از پوست، مهم‌ترین دغدغه بانوان به خصوص دختران است که بخشی از وقت و هزینه ماهانه و فصلی آن‌ها به خرید محصولات مراقبتی از کرم پودر و لوسیون گرفته تا آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها و سرم‌ها اختصاص پیدا می‌کند.
ایجاد پوستی شفاف و شاداب

میسلار واتر یکی از محصولات بسیار مهم مراقبت از پوست است که حتما باید در روتین پوستی لحاظ شود اما چه ویژگی‌هایی سبب شده تا این محصول روزانه مورد استفاده قرار بگیرد؟ در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ایجاد پوستی شفاف و شاداب می‌پردازیم.

میسلار واتر چیست؟

این محصول در بین متخصصین پوست به خاطر فواید بسیار زیادی که دارد مورد توجه قرار گرفته است و توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در بین مصرف‌کنندگان خود به ثبت برساند. میسلار واتر از ترکیب آب تصفیه شده به همراه مرطوب کننده‌هایی مانند گلیسیرین که دارای ترکیبات ملایم هستند برای پاکسازی و حفظ رطوبت پوست ساخته شده‌اند. میسلار واتر در کنار ترکیبات ملایم خود تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن آلودگی، چربی و آرایش روی پوست دارد و در کنار آن‌ها می‌تواند باعث تقویت پوست شود.

در نظر داشته باشید که هنگام تولید میسلار واتر از ترکیبات الکل در آن استفاده نمی‌شود تا هیدراتاسیون و رطوبت پوست از بین نرود. میسلار واتر از ایجاد تحریک و التهاب در پوست جلوگیری می‌کند و در عین حال باعث ایجاد حالت نرم لطیف و صاف در پوست شما خواهد شد.

 ایجاد پوستی شفاف

کاربرد میسلار واتر

آبرسانی و هیدراتاسیون پوست

اغلب میسلار واترهای موجود در بازار به خاطر برخورداری از ترکیبات آبرسانی مانند گلیسیرین در حفظ رطوبت پوست تاثیر بسیار زیادی دارند. متخصصین پوست در یک آزمایش دریافتند که استفاده از گلیسیرین روی پوست تحریک شده در بازگرداندن رطوبت و هیدراتاسیون پوست تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین به عنوان یک سد طبیعی از پوست محافظت می‌کند.

خاصیت پاک کنندگی آلودگی و چربی‌ها

یکی دیگر از کاربردهای میسلار واتر خاصیت پاک کنندگی آن است. به‌این‌صورت که شما می‌توانید به راحتی با استفاده از میسلار واتر، آرایش، آلودگی و چربی‌های موجود روی پوست خود را پاک کنید. به خاطر همین موضوع، میسلار واترها در پاک کردن آلودگی‌ها و ایجاد پوست سالم و شفاف تاثیر بسیار زیادی دارند. استفاده از میسلار واتر در روتین‌های پوستی باعث می‌شود تا خاصیت نفوذپذیری پوست تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. در نتیجه ترکیبات مناسب موجود در آن به عمق پوست نفوذ می‌کنند. به این ترتیب استفاده از انواع سرم‌های مراقبت از پوست بعد از میسلار واتر از طرف متخصصین پوست توصیه می‌شود.

 ایجاد پوستی شفاف

 

ایجاد ظاهر شفاف و شاداب در پوست

یکی دیگر از ویژگی‌های میسلار واتر ایجاد ظاهر شفاف و شاداب در پوست است. برای اغلب افراد سوالی که پیش می‌آید این است که میسلار واتر چگونه می‌تواند باعث ایجاد حالت شفاف و شاداب در پوست شود؟

در قسمت بالا هم به خاصیت پاک کنندگی میسلار واتر اشاره کردیم. یعنی در حالت کلی این محصول با پاکسازی عمیق منافذ موجود در پوست صورت باعث جلوگیری از ایجاد جوش و التهاب در پوست می‌شود. به این ترتیب اگر مدت زمان طولانی است که ایجاد جوش در پوست شما به یک چالش تبدیل شده است می‌توانید با انتخاب میسلار واتر مناسب پوست خود، تا حد زیادی از ایجاد جوش در آن جلوگیری کنید.

 پوست شاداب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۳ معجزه در مراقبت از پوست‌های جوش‌دار را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۳۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۷ ب٫ظ

    مطالب جالب وامونده هستندسپاس

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۲ ب٫ظ

  5. شیدا

    ۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۲ ب٫ظ

    چگونه میسالارواتردرست کنیم

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۶ ق٫ظ

      میسلارواتر پاک کننده‌ای است که باید از فروشگاه تهیه کنید.

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۰۴ ب٫ظ

    عالی👌🏻👌🏻

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۰۱ ب٫ظ

      ممنون از لطف و همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۲۱ ب٫ظ

  8. روژان

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

    مطالبتون عالی بی نظیر،کاش برای رفع تیرگی دور چشم هم مطلب بگذارید

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      در مطالب قبلی منتشر شده در مجله به این موضوع پرداخته شده است. درمطالب آتی هم مجددا به این موضوع پرداخته می‌شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…