دلتا ۸۵۰، برترین آژانس در بهمن ۹۷

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمد تقوی با تبریک به مدیر و مسئولان آژانس 850 که برای دومین بار متوالی مقام اول را کسب کرده‎اند همچنین گفت : آژانس های 5 و 2×2 نیز به مقام های دوم و سوم دست یافته‎اند.
اولین آژانس

آخرین مراسم تقدیر از برترین آژانس های دلتا در سال ۹۷ ، شنبه ۴ اسفند با حضور مدیر عامل هلدینگ دلتا و جمعی از مدیران ، سرپرستان ، مسئولان و کارکنان آژانس های تابعه و دفتر مرکزی دلتا برگزار شد.

به گزارش مجله دلتا ، در آغاز مراسم محمد تقوی مدیر عامل هلدینگ دلتا در گذشت نابهنگام همکار گرامی  رامین عابدی مدیر واحد حقوقی دلتا را تسلیت گفت و ضمن آرزوی رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته ، از حاضران خواست به پاخواسته و به آن مرحوم ادای احترام کنند.

محمد تقوی در ادامه با تبریک به مدیر و مسئولان آژانس دلتا۸۵۰  به عنوان برترین آژانس بهمن ماه ۹۷  که برای دومین بار متوالی مقام اول را کسب کرده‎اند گفت : آژانس های ۵ و ۲×۲ نیز به مقام های دوم و سوم دست یافته‎اند.

وی همچنین آقایان کهنسال از آژانس ۵ ، سیار از آژانس ۸۵۰ و سیاوش فدایی از آژانس ۸۵۰ را به عنوان مدیران معاملات اول تا سوم معرفی و با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنان قدردانی کرد.

برترین آژانس

مدیر عامل هلدینگ دلتا سپس در سخنانی با تاکید بر اهمیت تکنولوژی در دنیای امروز و به‎کارگیری ابتکارات و خلاقیت های نوین در تمام حرفه ها به ویژه در حوزه معاملات املاک در دنیا ، خطاب به مدیران ، و مسئولان آژانس های دلتا اظهار داشت :دلتا،اکنون یک برند است. باید با تکنولوژی های روز حرکت کنیم تا از دنیای پیشرفته کنونی عقب نمانیم .

محمد تقوی تصریح کرد :اگرامروز خود را با  تکنولوژی های پیشرفته به ویژه در حوزه املاک و مستغلات تطبیق ندهیم ، ممکن است جایگاه نمونه و شناخته شده خود را در بین آژانس های املاک در ایران از دست بدهیم . بنابراین شایسته است که همکارانم در آژانس های دلتا خود را به تکنولوژی های روز در حوزه معاملات املاک مجهز کنند و موفقیت های خود را همچنان تداوم بخشند و در خدمت به هموطنان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مشروح کامل این مراسم به زودی در مجله دلتا از نظرتان خواهد گذشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…