۳ معجزه در مراقبت از پوست‌های جوش‌دار

۵
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه چیزی فراتر از دنبال کردن محصولات ضدجوش است.
مراقبت از پوست مستعد جوش

شما باید روتین‌های پوستی خاصی را دنبال کرده و به‌طور کلی این مشکلات پوستی را ریشه کن کنید. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم روتین مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه را بگوییم.

روتین مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه

استفاده از تونرهای مخصوص

یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید برای پوست خود انجام دهید، پاک کردن مواد آرایشی باقی‌مانده روی پوست و آلودگی‌ها است. تونر یکی از بهترین موادی است که می‌توانید از آن در این راه استفاده کنید، فقط کافی است از تونر مناسب پوست خود استفاده کنید. تونر نه‌تنها پوست شما را از آلودگی‌ها پاک می‌کند بلکه چربی پوست را نیز متعادل می‌کند. همچنین تونر در بهبود لک و تیرگی‌های پوست نیز کمک می‌کند. بنابراین استفاده از تونر را برای داشتن پوستی صاف و درخشان به شما توصیه می‌کنیم. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب چگونه خشکی پوست را برطرف کنیم؟! را بخوانید.

مراقبت از پوست مستعد جوش

مرطوب‌کننده‌های ضدجوش در مراقبت از پوست مستعد جوش

اکثر موادی که برای پاکسازی و شست‌وشوی استفاده می‌شوند باعث خشک شدن پوست شما می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از مرطوب‌کننده‌های مناسب برای پوست چرب، چربی پوست خود را تامین کرده و از خشک شدن آن جلوگیری کنید. ناگفته نماند خاصیت مرطوب‌کنندگی موجود در این محصول موجب آبرسانی به پوست می‌شود.

پاک کننده‌های آرایشی

یکی از مهم‌ترین کارها در مراقبت‌های پوستی به‌ویژه مراقبت از پوست مستعد جوش و آکنه تمیز نگه داشتن پوست است، بنابراین نباید اجازه دهید مواد آرایشی و آلودگی‌ها روی پوست شما باقی بمانند. برای این کار بهتر است با توجه به نوع پوست خود از مواد پاک‌کننده آرایشی که موجود است (مانند شیرپاک‌کن، دستمال پاک‌کننده آرایشی و غیره) استفاده کنید. هر شب قبل از خواب حتما صورت خود را تمیز کرده و پس از آن به تختخواب بروید.

مراقبت از پوست مستعد جوش

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ساده‌ترین روش داشتن مژه‌های پرپشت و جذاب را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۰۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…