در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید

۲
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌خواهید با آنچه که در خانه خود دارید زیبایی آن را دوچندان کنید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
روش های ساخت وسایل دکوری در منزل

یکی از چیزهایی که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه ما دارد استفاده از وسایل دکوری است. همیشه هم لازم نیست هزینه زیادی برای خرید وسایل دکوری پرداخت کنید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی روش های ساخت وسایل دکوری در منزل می‌پردازیم.

گالری دیواری ساده با وسیله تزئینی شیک

پر کردن دیوار با وسایل تزئینی کار آسانی است. برای تزئین دیوار می‌توانید از وسایل دست‌ساز استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید بر روی بوم‌هایی نقاشی نوارهایی را طراحی کنید. سپس آن‌ها را قاب بگیرید و یک گالری دیواری شیک ایجاد کنید.

روش های ساخت وسایل دکوری در منزل

ساخت شمع فنجانی برای تزئین اتاق نشمین، دفتر خانگی یا اتاق خواب

یکی از روش های ساخت وسایل دکوری در منزل شمع‌های دکوری هستند. شمع‌ها تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارند. شما می‌توانید در خانه شمع‌های زیبا و شیک بسازید. از یک فنجان استفاده کنید. به این شکل که مقداری پارافین را در آن بریزید و شمع خود را بسازید.

روش های ساخت وسایل دکوری در منزل

استفاده از آباژور طرح‌دار در اتاق خواب

هر خانه‌ای به یک آباژور نیاز دارد. اگر تا الان آباژور تهیه نکردید همین الان دست‌به‌کار شوید و خودتان یک آباژور بسازید. برای ساخت این آباژور می‌توانید ازطرح‌های زیبا و شیک استفاده کنید. در انتها یک لامپ رنگی و زیبا را به آن اضافه کنید. حتما توجه داشته باشید که طرح انتخابی شما با دکور منزل در هماهنگی باشد.

استفاده از آباژور طرح‌دار

چیدمان کوسن‌های رنگی در مبلمان اتاق نشیمن

کوسن‌ها نقش بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل شما دارند. با ساخت کوسن‌های رنگی و شیک جذابیت خانه خود را دوچندان کنید. برای این کار می‌توانید تکه‌های پارچه را به هم وصل کرده و یک کوسن بسازید. از این کوسن‌ها در تمامی فضاهای منزل می‌توانید استفاده کنید.

چیدمان کوسن‌های رنگی

تزئین اتاق خواب با گلدان‌های شیشه‌ای

آیا به دنبال ایده‌های ساده و دست ساز برای تزئین اتاق خود هستید؟ گلدان‌های شیشه‌ای زیبا را از بطری‌های بازیافتی بسازید. گلدان‌های خود را با گل‌های تازه مانند گل‌های داوودی پر کنید. نکات بیشتر در مورد تزئین گلدان را در مطلب گلدان‌های خود را زیبا و جذاب کنید بخوانید.

تزیین اتاق خواب با گلدان‌های شیشه‌ای

استفاده از آویز دیواری کاموایی دست‌ساز، برای تزئین اتاق خواب

یک روش جالب و خلاق برای تزئین اتاق خواب شما سراغ داریم که می‌توانید آن را با استفاده از چوب و نخ آویزهای دست‌ساز برای خود درست کنید. برای زیبایی بیشتر می‌توانید نخ‌هایی که دارای رنگ‌های متفاوتی هستند را به‌صورت متقارن ببندید. از این آویز می‌توانید در سایر فضاها مانند نشیمن نیز استفاده کنید.

آویز دیواری کاموایی دست‌ساز

استفاده از شلف شش ضلعی چوبی برای استفاده از گیاهان خاص مثل کاکتوس

شلف‌ها جزو عناصری جذاب و زیبا در دکور منزل هستند. با استفاده از چوب و چسب چوب می‌توانید قفسه‌های منحصربه‌فرد بسازید. برای زیباتر کردن کار خود می‌توانید چوب‌ها را به هم بچسبانید و بعد با استفاده از گیاهان پر طراوت و کاکتوس‌ها فضای داخل شلف را پر کنید.

شلف شش ضلعی چوبی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ چیزی که هرگز در دکور منزل قدیمی نمی‌شوند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…