با این آرایش چشم، همه به شما نگاه می‌کنند!

۴
10
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در آرایش صورت، آرایش چشم‌ها یکی از رکن‌های اصلی است. چشم‌های گیرا و مجذوب می‌توانند زیبایی شما را چند برابر نمایند.
آرایش چشم جسورانه

می‌توانید با استفاده از ترندهای آرایش چشم جسورانه و مد روز که در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به آن‌ها اشاره کنیم ظاهری مدرن و منحصربه فرد داشته باشید و از آرایش خود لذت ببرید.

انواع آرایش چشم جسورانه

آرایش چشم سیاه و سفید

استفاده از رنگ مشکی ریمل و رنگ سفید خط چشم، هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود استایلی منحصربه‌فرد داشته باشید. در کنار آرایش ساده خود از یک سایه یا خط چشم سفید استفاده کنید تا نتیجه بی‌نظیر آن را مشاهده کنید. این ترکیب یکی از چشمگیرترین آرایش‌‎های چشم در سال‌های اخیر است. همچنین برای داشتن پوستی مناسب که آرایش شما جلوه بهتری داشته باشد می‌توانید مطلب چگونه خشکی پوست را برطرف کنیم؟! را بخوانید.

آرایش چشم جسورانه

خط چشم گرافیکی

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آرایش چشم برای دختران جوان استفاده از خط چشم گرافیکی است. یکی از جسورانه‌ترین خط چشم‌ها، خط چشم گرافیکی است چون بسته به سلیقه خود و به‌دور از قوانین خط چشم کلاسیک می‌توانید عمل کنید. برای مثال می‌توانید با خط چشم ماژیکی بین ابروها و چین مژه‌های خود یک قوس ایجاد کنید. سپس از فرمژه و ریمل استفاده کنید. اگر به آرایش‌های خاص و متفاوت علاقه دارید، حتما این خط چشم را امتحان کنید.

ریمل رنگی در آرایش چشم جسورانه

یکی دیگر از حرکات جسورانه در آرایش چشم، استفاده از ریمل‌های رنگی است. با استفاده از ریمل‌های رنگی جلوه‌ای متفاوت خواهید داشت زیرا باعث می‌شود آرایش چشم‌ها کلا تغییر کند. اگر می‌خواهید جسورانه‌تر عمل کنید، رنگ‌های بولد را انتخاب کنید و ترکیبی از آرایش ریمل‌های رنگی و سایه‌های هماهنگ را بر روی چشم‌های خود داشته باشید.

خط چشم‌ها و مداد چشم‌های رنگی

در سال گذشته این خط چشم‌ها محبوبیت زیادی داشتند و امسال نیز طرفداران زیادی خواهند داشت. این خط چشم‌ها در رنگ‌های فراوانی موجود هستند که از محبوب‌ترین این رنگ‌ها، رنگ‌های پاستلی است. برای استفاده از این خط چشم‌ها دقت کنید که از رنگی استفاده کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

آرایش چشم جسورانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب معرفی اکسسوری‌های بهار ۱۴۰۱ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۰۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۳۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…