کوچک کردن بینی با مدل موی مناسب

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ و مدل مو در کوچک‌تر نشان دادن بینی بسیار موثر است، بنابراین خانم‌هایی که بینی بزرگ دارند باید در انتخاب مدل و رنگ مو خود دقت کنند.
مدل موهای مناسب

اگر جزو افرادی هستید که بینی بزرگ دارند و می‌خواهید مدل مویی داشته باشید که با اجزای صورت اللخصوص بینی شما تعادل ایجاد کند با ما در این مطلب از دلتامگ همراه باشید تا با مدل موهای مناسب بینی بزرگ آشنا شوید.

انواع مدل موهای مناسب بینی بزرگ

قد مو

از آنجایی پیاده کردن انواع مدل مو بر روی موهای بلند راحت‌تر است و این امر باعث می‌شود توجه به حجم بینی کمتر شود، موهای بلند برای افرادی با بینی بزرگ مناسب‌تر هستند. اگر به این‌دست از مطالب علافه دارید، مطلب ۵ روش جادویی برای رشد مجدد موها را بخوانید.

مدل موهای مناسب بینی بزرگ

مدل موی چتری

زمانیکه مدل موی چتری می‌زنید توجه افراد به چتری‌های شما جلب می‌شود و کمتر کسی متوجه بینی شما می‌شود. فراموش نکنید که برای این کار از چتری که بیشتر به سمت کناره باشد استفاده کنید.

مدل موی فر یا ویو

معمولا مدل موهای فر یا ویو صورت را پر می‌کند. در نتیجه صورت پهن‌تر و قاعدتا بینی کوچک‌تر نشان داده می‌شود. می‌توانید برای فر کردن موها از بیگودی استفاده کنید و یک ظاهر زیبا را به‌وجود بیاورید.

مدل موهای مناسب بینی بزرگ

مدل گوجه‌ای از مدل موهای مناسب بینی بزرگ

سعی کنید موهای خود را در بالای سر و به‌صورت نامنظم ببندید. این مدل مو صورت را کشیده‌تر و بینی را کوچک‌تر نشان می‌دهد. البته مدل‌های مختلفی دارد که با امتحان کردن آن‌ها می‌توانید متوجه شوید کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است.

مطلب پیشنهادی:  با جدیدترین مدل های انگشتر آشنا شوید

موهای خود را پوش دهید

موهای خود را به دو قسمت تقسیم کرده و کمی فر کنید و آن‌ها را کناره‌های صورت خود بریزید. همچنین می‌توانید موها را در قسمت پشت سر هم پوش دهید و یک دم اسبی زیبا یا یک مدل گوجه‌ای به‌هم ریخته ایجاد کنید.

فرق کج از مدل موهای مناسب بینی بزرگ

زمانیکه برای موهای خود از فرق کج استفاده می‌کنید توجه افراد به چشم‌های شما متمایل شده و از روی بینی شما برداشته می‌شود. اهمیتی ندارد در این مدل مو اندازه موهای شما چقدر است، در هر صورت فرق کج گزینه بهتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

جلوگیری از پیری پوست تنها با یک ماده

خواص شی باتر برای پوست را همه افراد باید بشناسند. ویژگی‌هایی مانند داشتن میزان زیادی اسیده…