در بهار ۱۴۰۱ اینجوری آرایش کن!

۶
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترندهای آرایشی سال ۱۴۰۱، بر پایه آرایش‌های ساده و ملایم هستند. بنابراین شما می‌توانید در کنار آرایش ملایم و ساده از ترندهای آرایش عید ۱۴۰۱ هم پیروی کرده باشید.
آرایش مناسب بهار

امسال برای همراه شدن با دنیای مد و داشتن آرایش مناسب بهار، لازم است جسور باشید و در مقابل سیل عظیم تغییراتی که دنیای مد را نشانه گرفته مقاومت نکنید. در این مطلب از مجله دلتا با مدل‌های آرایش برای بهار همراه شما هستیم.

مدل‌های آرایش مناسب بهار

رژلب قرمز

رژلب قرمز یکی از مواردی است که همیشه جذابیت خاصی به‌همراه دارد. در صورتی که رژلب قرمز مناسب رنگ پوست شما باشد، در خیلی از موقعیت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. اگر رنگ پوست شما روشن است، با اینکه رژلب قرمز هم در حالت‌های تیره و روشن موجود است، می‌توانید با خیال راحت هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید رژلب قرمز با تن سرد برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب‌تر است. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب چگونه حرفه‌ای آرایش کنیم؟ را بخوانید.

آرایش مناسب بهار

پوست درخشان و سالم

برای آرایش کردن یا بدون آرایش بودن یکی از موارد مهم داشتن پوستی سالم و شفاف است. اگر پوست شما ناسالم و کدر باشد آرایش شما هم خوب نخواهد شد. برای داشتن پوست شفاف به‌طور مستقیم زیر نور آفتاب قرار نگیرید و حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. همچنین براش‌های آرایشی خود را با آب گرم بشویید. در راستای داشتن پوستی سالم و درخشان استفاده از ماسک‌های طبیعی می‌تواند به شما کمک بزرگی بکند.

آرایش طبیعی،آرایش مناسب بهار

برای داشتن آرایش طبیعی، پوست شفاف مهم‌ترین نقش را دارد. برای آرایش طبیعی لازم نیست هیچ کدام از آیتم‌های آرایشی را حذف کنید، بلکه باید بدانید چگونه از آن‌ها استفاده کنید. دقت کنید در آرایش طبیعی از رنگ‌های مختلف استفاده نکنید و رنگ‌های نود را جایگزین آن‌ها کنید.

ابروهای پهن و طبیعی

دیگر دوران ابروهای نازک تمام شده و ابروهای پهن و طبیعی جایگزین آن‌ها شده‌اند. امسال همانند سال‌های اخیر ابروهای پهن ترند هستند و همه سعی بر این دارند تا ابروهای خود را با روش‌های مختلف به حالت دلخواه درآورند. فراموش نکنید که ابرو تاثیر زیادی بر زیبایی چهره دارد.

آرایش مناسب بهار

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب آدامس مو چیست؟ و چه مزایایی دارد؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۴۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۴۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…