این گیاهان آپارتمانی خانه شما را زیبا می‌کنند

۴
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا به دنبال آرامش و زیبایی همزمان در خانه خود هستید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
گیاهان آپارتمانی زینتی در منزل

استفاده از گیاهان آپارتمانی به خانه شما زیبایی و شکوه بخشیده و جذابیت آن را دوچندان می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی گیاهان آپارتمانی زینتی در منزل می‌پردازیم.

معرفی گیاه کراسولا آربورسینز

یکی از گیاهان آپارتمانی زینتی در منزل گیاه کراسولا است. این گیاه از دسته ساوکولنت‌ها بوده و به نور خورشید علاقه‌مند است. نگهداری از آن بسیار ساده است. این گیاه به دلار نقره‌ای معروف است. در صورتی که این گیاه را در مکانی پرنور قرار دهید گل‌های بسیار زیبایی می‌دهد.

گیاهان آپارتمانی زینتی در منزل

 

گیاه آپارتمانی پول چینی

این گیاه زیبا به خاطر برگ‌های زیبایی که دارد می‌توان برای تزیین میزغذاخوری و میز جلو مبلی از آن استفاده کرد. این گیاه بسیار دلرباست. نگهداری آن کاملا ساده است. این گیاه را داخل گلدانی کوچک بگذارید و در هفته یک الی دوبار به آن آب بدهید. گیاه پول چینی جای خیلی کمی را  در خانه شما می‌گیرد و نمایی زیبا را در خانه شما ایجاد می‌کند. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی در منزل خطرناک هستند سر بزنید.

گیاهان آپارتمانی زینتی در منزل

اگزالیس گیاه آپارتمانی زینتی

نام دیگر این گیاه شبدر است. این گیاه به آب و هواب مرطوب عادت دارد. اگر می‌خواهید از این گیاه خانه خود استفاده کنید نگران رشد این گیاه نباشید. این آفتاب دوست بوده و در نور خیلی زیاد دوام می‌آورد. بنابراین می‌توانید این گیاه را کنار پنجره یا در بالکن نگهداری کنید. این گیاه زیبا به دلیل داشتن برگ‌هایی به رنگ زرشکی و بنفش، پروانه مانندش بسیار محبوب شده است و با دیدن آن حتما از ان خوشتان می‌آید.

اگزالیس گیاه آپارتمانی زینتی

گیاه آپارتمانی زامیفولیا

در میان گیاهان آپارتمانی این گیاه به جان سخت بودن شهرت دارد. تمام کسانی که با این گیاه آشنایی دارند می‌دانند که برای رشد تنها به یک مقدار فضا و کود و نور نیاز دارد. این گیاه زیبا برای کسانی که مشغله زیاد دارند و نمی‌توانند به خوبی از گیاهان آپارتمانی خود مراقبت کنند گزینه مناسبی است. برای نگهداری بهتر از گیاهان آپارتمانی به مطلب ۵ اشتباه رایج که گیاهان آپارتمانی را نابود می‌کند سر بزنید.

گیاه آپارتمانی زامیفولیا

گیاه آپارتمانی رشته مروارید

این گیاه در بین گیاهان آپارتمانی شکلی خاص و منحصر به فرد دارد از این رو نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. اگر بخواهیم صادق باشیم در بین تمامی گیاهان زینتی موجود این گیاه را می‌توان خاص اعلام کرد. اگر با استفاده از گلدان‌هایی که به قلاب وصل می‌شوند آن را از سقف آویزان کنید، می ‌وانید یک ظاهر جذاب از این گیاه را به نمایش بگذارید.

گیاه آپارتمانی رشته مروارید

پیشنهاد مطالعه: مطلب اتاق پذیرایی را به بهترین شکل چیدمان کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…