این وسایل ثروت را از منزل شما دور می‌کنند

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ممکن است بعضی وسایل در منزل شما باشند که حس خوبی به آنها نداشته باشید و خانه شما را شلوغ نشان دهند. با این وسایل در منزل خود چه کنیم؟

افراد بیشترین زمان خود را در خانه خود سپری می‌کنند. ممکن است برخی وسایل درچیدمان خانه شما باشند که به آن‌ها توجه داشته باشید که انرژی منفی در آن ایجاد می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود برکت و فراوان درخانه شما جریان نداشته باشد. در این مطلب از دلتامگ به معرفی وسایل ثروت را از خانه دور می‌کند می‌پردازیم.

کمدهایی که پر از لباس‌های کهنه است

سری به کمدهای خانه خود بزنید. لباس‌هایی که مدت‌ها است در کمد شما هستند را بیرون بیاورید. اگر دیدید که کهنه و بدون استفاده روبه‌رو شدید سریع آن‌ها را از کمد حذف کنید. همچنین مواردی که نیاز به نظم‌دهی دارند را مرتب کنید. دراین صورت باعث می‌شوید که جریانی از انرژی مثبت در خانه شما ایجاد شود.

وسایلی که ثروت را از خانه دور می‌کند

وسایلی که خراب هستند را تعمیر کنید

برای اینکه جریانی از انرژی در خانه شما جریان پیدا کند بهتر است از وسایلی استفاده کنید که سالم باشند. اگر وسایلی در خانه داری که نیازمند تعمیر هستند را به‌سرعت تعمیرکنید یا آن‌ها را با وسایل نو و جدید جایگزین کنید. با این کار جریانی از انرژی و فروانی در خانه شما ایجاد می‌شود.

استفاده از میزهایی با لبه‌های تیز

اشیایی که دارای لبه تیز هستند جریان انرژی و حرکت را در خانه شما کند می‌کنند. این لبه‌ها می‌توانند شامل لبه میز‌ها، لبه اپن آشپزخانه و لبه‌های تزیینی باشند. این لبه‌های تیز باعث دفع انرژی مثبت می‌شوند. به‌جای این میزها می‌توانید از نمونه‌هایی با لبه گرد یا هلالی استفاده کنید. اگر هم میز شما دارای لبه‌ای گرد است. آن را بپوشانید تا تیزی آن گرفته شود.

مطلب پیشنهادی:  4 مدل از جدیدترین میز نهارخوری‌های 1402

گل‌های خشک

یکی از وسایلی که ثروت را از خانه دور می‌کند گل خشک است. استفاده از گیاهان و گل‌های خشک در دکور منزل باعث ایجاد انرژی منفی می‌شود. بهتر است در خانه خود از گیاهان آپارتمانی سرسبز و زیبا استفاده کنید که کاملا سالم و سرحال باشند. گیاهان خشک، زرد و پژمرده جریان انرژی و برکت را در خانه شما کاهش می‌دهد.

گل خشک

استفاده از وسایل اضافی و زیاد

برخی افراد عادت دارند که خانه خود را شلوغ کرده و پر از وسایل کنند. در صورتی که از این وسایل حتی سالی یکبار هم استفاده نمی‌کنند. این شلوغی زیاد در خانه آرامش را بهم می‌ریزد و باعث کندی حرکت انرژی در خانه شما می‌شود. پس همواره به این موضوع توجه کنید خانه شما در ساده‌ترین حالت ممکن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

زیباترین کمد لباس اتاقی است که هم کاربردی و هم شیک باشد. باید فضایی باشد که بتوانید به راح…