زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه

۴
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هر بانویی دوست دارد که آشپزخانه‌ای زیبا و لوکس داشته باشد. چگونه با کمترین هزینه می‌توانیم آشپزخانه را زیبا کنیم.
نکات نوسازی آشپزخانه با کمترین هزینه

آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و چیدمان آن تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل شما دارد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات نوسازی آشپزخانه با کمترین هزینه می‌پردازیم.

درب‌های کابینت را تعمیر کنید

نیازی نیست که تمامی کابینت‌ها را عوض کنید. بهتر است بخش‌هایی که نیاز به تغییر دارند را تعمیر کنید. اگر یکی از درب‌های کابینت شما کاملا خراب شده است می‌توانید همان را تعویض کنید. یا اینکه می‌توانید درب آن کابینت یا سایر کابینت‌ها را بردارید و به شکل قفسه از آن‌ها استفاده کنید. برای داشتن ظاهر بهتر حتی می‌توانید دستگیره‌های کابینت را عوض کنید.

نکات نوسازی آشپزخانه با کمترین هزینه

تغییر نورپردازی از نکات نوسازی آشپزخانه با کمترین هزینه

یکی از نکات نوسازی آشپزخانه با کمترین هزینه تغییر نورپردازی آشپزخانه است. ابتدا نوع نورپردازی خانه خود را انتخاب کنید. اگر از لامپ استفاده می‌کنید می‌توانید آن را با یک لوستر یا آویز تعویض کنید. به این نکته توجه کنید که نور‌آشپزخانه شما باید به‌گونه‌ای باشد که تغییری در رنگ غذا به‌وجود نیاید. همچنین آن‌قدر هم ملایم نباشد تا هنگام کار کردن مشکلی به‌وجود بیاید.

نکات نوسازی آشپزخانه با کمترین هزینه

از یک پرده جدید استفاده کنید

یکی از کارهایی که تاثیر زیادی در چیدمان آشپزخانه ایجاد می‌کند استفاده از یک پرده جدید است. شما می‌توانید با یک انتخاب مناسب زیبایی آشپزخانه خود را دوچندان کنید. هر چه پرده شما ساده‌تر باشد زیباتر است. برای رنگ پرده هم بهتر است از رنگ‌های گرم و ملایم استفاده کنید.

از یک پرده جدید استفاده کنید

رنگی بر دیوارهای آشپزخانه بزنید

اگر حس می‌کنید آشپزخانه شما تاریک و گرفته شده وقت آن رسیده که رنگی بر دیوارهای آن بزنید. بهترا ست رنگی روشن را برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید تا فضای شما روشن و پر از نور شود. به‌عنوان مثال طیف رنگی سفید تا کرم روشن بسیار مناسب است. نگران شست‌شوی دیوارها نباشید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به‌راحتی قابل شست‌شو باشند.

هنر را به‌کار گیرید

لازم نیست که در آشپزخانه از آثار هنری استفاده کنید. می‌توانید با رنگ‌ها بازی کنید. فضای آشپزخانه به دلیل اینکه پر از مواد غذایی، سبزی و میوه‌های تازه است، پر از رنگ‌ است. می‌توانید بر روی میز اپن آشپزخانه ظرفی از میوه‌های رنگی یا سبزیجات قرار دهید. همچنین می‌توانید برای تزیین فضا از گیاهان آپارتمانی نیز استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی در منزل خطرناک هستند سر بزنید. در هر صورت فضایی که زمان زیادی را در آن می‌گذرانید را زیبا و جذاب کنید.

هنر را به‌کار گیرید

مثلث طلایی در آشپزخانه را فراموش نکنید

یکی از نکات مهم در چیدمان آشپزخانه توجه به مثلث طلایی است. بنابر این قانون اجاق‌گاز، یخچال و ظرفشویی در سه ضلع یک مثلث قرار می‌گیرند. در صورتی که فضای آشپزخانه به‌صورت خطی است. بهتر است این سه وسیله در یک خط قرار بگیرند. صحیح‌ترین حالت قرارگیری این این است که این سه وسیله به صورت مثلثی قرار بگیرند.

مثلث طلایی در آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این روتختی‌ها اتاق خواب خود را زیباتر کنید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…