چگونه در دبی رایگان تفریح کنیم؟

۴
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دبی در نظر همه جزو شهرهای گران برای مسافرات است. با ما باشید تا که شاید در این مطلب بتوانیم نظرتان را درباره غول دبی تغییر دهیم.
تفریحات رایگان دبی

دبی معمولا شهر لوکس و گرانی است، اما شاید باورتان نشود که در دبی هم می‌توان ارزان و حتی رایگان تفریح کرد. برای آشنایی با تفریحات رایگان دبی مطلب ما را در مجله دلتا دنبل کنید.

در بزرگ‌ترین پارک آبی جهان، رایگان آب‌بازی کنید!

اگر روز تولدتان باشد، شما می‌توانید از تمامی تفریحات بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه، یعنی پارک آبی هتل آتلانتیس پالم دبی (Atlantis, The Palm) به صورت رایگان استفاده کنید. تازه دو تن از همراهان شما هم از ۲۰٪ تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب تنها روستای زنده جهان در دل صخره! را هم بخوانید.

اتلانتیس چگونه در دبی رایگان تفریح کنیم؟

در این موزه رایگان قهوه بنوشید!

موزه تاریخی الفهیدی، از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار و معروف دبی است. در این موزه شما با انواع قوه‌ها و تاریخ قوه آشنا می‌شوید. همچنین در این موزه شاهد کلکسیونی بسیار زیبا از وسایل قدیمی مرتبط با درست کردن این نوشیدنی فوق‌العاده خواهید بود. در این مکان شما می‌توانید هرچقدر که مایلید، به صورت رایگاه قهوه بنوشید، در حالی که از دیدنی‌ها و کلکسیون جذاب این موزه دیدن می‌کنید. در میان این کلکسیون دیدنی یک قهوه‌جوش ۳۰۰ ساله وجود دارد. کتاب‌هایی درباره قهوه، تبلیغات قدیمی این محصول و جذابیت‌های دیگر، فضای این موزه را دلنشین‌تر می‌کند. ولی یادتان باشد که بدون خرید یک فنجان قهوه از این موزه آن را ترک نکنید.

Coffee Museum 2018 Dubai Coffee Museum 001 چگونه در دبی رایگان تفریح کنیم؟

زمان مفرحی را به صورت رایگان در سواحل دبی بگذرانید!

جالب است بدانید که تمامی سواحل دبی، به‌جز سواحل جزیره‌های انسان‌ساز آن، همگی رایگان هستند. از نمونه این سواحل می‌توان به ساحل جمیرا، ساحل کایت و پارک ساحلی ام سقیم اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که تفریحات و رستوران‌های این سواحل همگی شامل هزینه هستند.

آکواریوم مشهور دبی

آکواریوم دبی، از بزرگترین آکواریوم‌های جهان است. در این آکواریوم شما شاهد بیش از ۴۰۰ نوع کوسه و سفره ماهی و بیش از ۳۰ هزار آبزی خواهید بود. این همه در حالی است که شما برای دیدن این منظره‌های جذاب لازم نیست چیزی پرداخت کنید. گرچه به طور کلی بازدید از آکواریوم دبی رایگان نیست، اما تماشای بخشی از آن از داخل دبی مال هزینه‌ای ندارد. می‌توانید در این مرکز خرید، بخشی از آکواریوم حیرت‌انگیز دبی را رایگان تماشا کنید.

ac9d1874 b432 4386 8c4e 339ba259643b چگونه در دبی رایگان تفریح کنیم؟

تورهای رایگان پیاده‌روی دبی

دبی از آن شهرهایی است که دیدن‌کردن از جای جای آن خالی از لطف نیست. در این خصوص تورهای رایگانی در این شهر شگفت‌انگیز وجود دارند که جذابیت‌های دینی این شهر را به شما معرفی می‌کنند و نشان می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های گردشگری مطلب نگین گردشگری غرب ایران کجاست؟ را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…