چیدمانی شاد و هیجان‌انگیز را در منزل تجربه کنید

۱
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا دوست دارید که چیدمانی هیجان‌انگیز و جذاب را در منزل خود تجربه کنید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
سبک مکزیکی در دکور منزل

با توجه به اینکه سبک دکوراسیون مکزیکی شباهت زیادی به دکوراسیون ایرانی دارد. تصمیم گرفتیم که در این مطلب از مجله دلتا به معرفی سبک مکزیکی در دکور منزل بپردازیم.

دیوار خاطرات

یکی از نکات مهم در سبک مکزیکی در دکور منزل تزیین دیوار است. تزیینات دیوار نشان‌دهنده اصالت منزل هستند. هر چیزی که بر روی دیوار نصب می‌کنید باید داستانی با خود داشته باشد. یک آینه در قاب دست‌ساز و کارشده، کلاه‌های قدیمی، نقاشی‌های مکزیکی و غیره چیزهایی هستند که همیشه در یک خانه مکزیکی روی دیوار می‌بینید. می‌توانید از گلیم برای تزیین دیوار استفاده کنید. آن چیزی را که برای تزیین دیوار منزل خود در نظر می‌گیرید باید بسیار زیبا و خاص باشد. برای هر چیزی که به دیوار خانه‌ خود می‌زنید باید فکری داشته باشید.

سبک مکزیکی در دکور منزل

رنگین‌کمان در منزل

اگر می‌خواهید دکور منزل شما با رنگ‌های آرامش‌بخش تزیین شود، این سبک مناسب شما نیست. خانه مکزیکی یک سبک پر از رنگ‌های زیبا و جذاب است. رنگ‌های غالب سبک مکزیکی در دکور منزل قرمز، نارنجی، آبی و سبز است. رنگ‌ها ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم هستند.

سبک مکزیکی در دکور منزل

بر روی مبلمان پارچه ببافید

مهم‌ترین وسایل در دکور منزل استفاده از کوسن‌های رنگی و فرش دستباف با رنگ‌های جیغ است. در این سبک به وفور از صنایع دستی بافتنی و گلدوزی استفاده می‌شود. می‌توانید از بافت‌هایی با رنگ‌های شاد و متضاد به‌عنوان پتو یا رومبلی استفاده کنید. نکات بیشتر در مورد چیدمان منزل را در مطلب انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است بخوانید.

بر روی مبلمان پارچه ببافید

هندسه در کاشیی‌های مکزیکی

در فاصله میان پله‌ها یا کاشی‌های آشپزخانه می‌توانید از کاشی‌های مکزیکی استفاده کنید. نقش‌هایی که روی این کاشی‌ها است نقاشی شده است. این نقش‌ها اشکال هندسی هستند که به‌صورت تو در تو تکرار می‌شوند. اگر پله‌ای در خانه ندارید، کافی است از این کاشی‌ها در میان کاشی‌های آشپزخانه استفاده کنید تا روح مکزیک در خانه‌ شما جاری شود.

طبیعت را به خانه بیاورید

اگر در خانه خود تراس دارید، می‌توانید گل‌های زیبایی را در آن بکارید. می‌توانید درختچه‌های کوچک را در حیاط بکارید و فضایی استوایی بسازید. استفاده از رنگ‌های‌ طبیعت یکی از المان‌های دکوراسیون مکزیکی است. اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید و چندان امکان نگهداری گلدان‌های طبیعی را ندارید، می‌توانید با گیاهان مصنوعی رنگ و لعاب دکوراسیون مکزیکی را به خانه‌ خود بیاورید.

طبیعت را به خانه بیاورید

پیشنهاد مطالعه: مطلب در خانه خود لوسترهای شیک و جذاب بسازید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…