چگونه منزل خود را لوکس‌تر جلوه دهیم؟

۴
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا به این موضوع فکر کرده‌اید چگونه می‌توانید خانه خود را گران‌قیمت نشان دهید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
چیدمان و دکوراسیون گران در دکور منزل

اکثر افراد به دنبال این هستند که خانه‌ای شیک و لوکس داشته باشند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات چیدمان و دکوراسیون گران در دکور منزل می‌پردازیم که شما بتوانید در کمترین زمان ممکن خانه خود را گران‌تر و مجلل‌تر جلوه دهید.

روشنایی تاکیدی به فضا اضافه کنید

اینکه شما خانه خود را چگونه نورپردازی می‌کنید، تاثیر زیادی در ظاهر کلی آن ایفا می‌کند. نورپردازی می‌تواند محیطی لوکس و بی‌نظیر را برای شما ایجاد کند. همچنین خانه شما را گران‌تر جلوه می‌دهد.

خواه آباژور باشد یا حباب چراغ آویزان، چراغ ایستاده، نوارهای LED یا چراغ دیواری به کمک نورپردازی‌های هوشمند، همه این‌ها جلوه‌ای عالی به خانه شما می‌بخشند. آن‌ها فضایی دنج ایجاد می‌کنند، توجه شما را به مناطق خاصی جلب کرده و فضای خانه شما را مجلل می‌کنند.

چیدمان و دکوراسیون گران در دکور منزل

از بی‌نظمی رها شوید

هیچ چیز به اندازه شلوغی نمی‌تواند دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. با خرید تعدادی کمد یا واحد ذخیره‌ سازی فضای خانه خود را خلوت کرده و دیگر با وسایل بلا استفاده، وسایل زینتی ناخوشایند، اسباب‌بازی‌های نصب شده یا کاغذها خداحافظی کنید. علاوه‌بر این، از بین بردن هرگونه آشفتگی، فضای اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هر قسمت از خانه را چگونه فرش کنیم؟ سر بزنید.

از آینه استفاده کنید

استفاده از آینه یکی از نکات چیدمان و دکوراسیون گران در دکور منزل به‌حساب می‌آید. با استفاده از آینه شما می‌توانید فضا را بزرگ‌تر از چیزی که هست جلوه دهید و نور فضا را چندین برابر کنید. هرچه آینه‌های شما بزرگ‌‌تر باشند، تاثیر آن چند برابر می‌شود.

چیدمان و دکوراسیون گران در دکور منزل

تغییری در پنجره‌های منزل ایجاد کنید

با استفاده از پرده‌های مجلل و زیبا می‌توانید جذابیت خانه خود را چند برابر کنید. برای این کار نیاز نیست هزینه زیادی را صرف کنید. از پرده‌های شفاف و روشن در چیدمان منزل استفاده کنید. پرده‌هایی که طرح‌دار بوده و طرحی سنگین‌تر دارند، ممکن است برای تمامی فصول مناسب‌تر باشند. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب کدام مبل مناسب نشیمن خانه شماست؟ سر بزنید.

استفاده از صندلی تاکیدی

اگر بودجه کمی دارید برای تغییر چیدمان خانه نگران نباشید. ما به شما استفاده از یک صندلی تاکیدی را پیشنهاد می‌دهیم. شما با استفاده از یک صندلی تاکیدی در اتاق‌خواب یا اتاق نشیمن می‌توانید جلوه‌ای لوکس و زیبا به آن بدهید. در انتخاب صندلی به‌دنبال رنگ‌های خاص و برجسته باشید.

استفاده از صندلی تاکیدی

از شمع استفاده کنید

وقتی شمع‌ها را در هر بخش از فضای منزل خود قرار می‌دهید احساسی عالی در خانه خود ایجاد می‌کنید. ظاهر و بوی این شمع‌ها می‌تواند عطر و بویی گران‌قیمت را به فضای خانه شما اضافه کند. همچنین در ماه‌های سردتر برای گرمای خانه نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

تغییرات کوچک ایجاد کنید

با تغییراتی کوچک می‌توانید خانه خود را زیباتر از قبل کنید. با این حال، یکی از راحت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌هایی که بدون صرف هزینه زیاد ظاهری گران‌قیمت به خانه می‌دهد، ایجاد تغییر در جزئیات کوچک است. دستگیره‌هایی که نمی‌خواهید را بردارید و آن‌ها را با مدل‌های شیک‌تر جایگزین کنید تا به مبلمان قدیمی حس تازه و گران‌قیمت بدهید.

تغییرات کوچک ایجاد کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۵۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…