باورهای غلط پوستی را بدانید!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن برنامه‌ای ایده‌آل برای مراقبت از پوست خود، ابتدا باید با باورهای غلط درباره سلامت و زیبایی پوست آشنا شوید.
باورهای غلط پوستی

در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با باورهای غلط پوستی آشنا کنیم. البته هرکدام از این باورها راه‌حل مخصوص به خود را دارند که بیان خواهیم کرد.

باورهای غلط پوستی و راه‌حل آن‌ها

از محصولات زیبایی به‌اندازه یک سکه استفاده کنید

افراد با توجه به اندازه صورت و نوع پوستی که دارند حجم مصرفی آن‌ها از محصولات مراقبتی تغییر می‌کند. ممکن است برای فردی با پوست چرب، ۲ قطره روغن نارگیل زیاد باشد در صورتی که برای فرد دیگری با پوست خشک این مقدار کم است. اما با توجه به تبلیغاتی که تولیدکننده‌های این محصولات انجام داده‌اند، این باور رایج شده است که باید مانند تبلیغات به‌اندازه نوک انگشت از این محصولات استفاده کرد. این باور از محصولات مراقبتی مو شروع شد و به محصولات مراقبت پوستی هم رسید. همچنین برای مراقبت از موهای خود می‌توانید مطلب ترفندهای معجزه‌آسا برای مراقبت از موهای فر را بخوانید.

راه‌حل

برای اطمینان از این موضوع که از محصولات مراقبتی به‌اندازه لازم استفاده کرده باشید، بهتر است از مقدار بیشتری پاک‌کننده، مرطوب‌کننده یا هر محصول دیگری که استفاده می‌کنید را برای صورت خود مصرف کنید.

باورهای غلط پوستی

استفاده اجباری از تونر یکی از باورهای غلط پوستی

با استفاده کردن از تونر قبل از مرطوب‌کننده می‌توانید آلودگی و میکروب‌ها را از پوست خود پاک کنید. این موضوع به سلامت پوست شما کمک می‌کند اما همه افراد به آن نیاز ندارند. همچنین برای کاهش مصرف محصولات شیمیایی در برنامه زیبایی خود می‌توانید از جوان‌کننده سلول مایع استفاده کنید. این محصولات معمولا از آلوئه‌ورا درست شده‌اند و می‌توانند پایه‌ای عالی برای مرطوب‌کننده شما باشند.

راه‌حل

اگر از تونر استفاده می‌کنید، بهتر است راجع به آن تحقیق و با محصولات زیبایی دیگر مقایسه کنید. با این کار ممکن است پی ببرید که اصلا به استفاده از این محصول نیازی ندارید.

پد پاک‌کننده آرایش، بهترین راه پاک کردن آرایش

از آنجایی که پدهای پاک‌کننده آرایش حاوی الکل هستند و باعث سوزش پوست‌های حساس می‌شوند، بهتر است افرادی که پوست آن‌ها حساس است و لک می‌شود، به‌طور روزانه از این پدها استفاده نکنند. همچنین برای پاک کردن آرایش روزانه خود می‌توانید صورت خود را با محلول پاک‌کننده آرایش بشویید.

راه‌حل

بهتر است پدهای پاک‌کننده آرایش را فقط برای آرایش‌های سنگین و پس از مهمانی‌ها استفاده کنید.

باورهای غلط پوستی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مداد لب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۱۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…