انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است

۵
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 همیشه لازم نیست که چیدمان خانه شما از یک سری قوانین ثابت پیروی کند و شکل ثابتی داشته باشد.
چه دکوراسیونی از مد افتاده است

بهتر است بدانید که اکثر طراحان دکوراسیون به سادگی قوانین ثابت در طراحی منزل را نادیده می‌گیرند. در این مطلب از مجله دلتا به این سوال که چه دکوراسیونی از مد افتاده است پاسخ می‌دهیم. با ما همراه باشید.

استفاده از فرش در همه جا

در گذشته تصور بر این بود که همه فضاها باید فرش داشته باشند و این موضوع یک امر لوکس و مجلل در دکور خانه بود. با وجود اینکه فرش باعث ایجاد احساس راحتی در زیر پای شما می‌شود اما لازم نیست که در تمامی فضاها از آن استفاده کنید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب این رنگ‌ها خانه شما را تاریک می‌کنند سر بزنید.

چه دکوراسیونی از مد افتاده است

کابینت‌های عسلی

کابینت‌های چوبی با رنگ طلایی در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما در حال حاضر رنگ‌های متفاوتی در دکور آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخانه سفید و خاکستری است. این رنگ‌ها از نظر نورپردازی عملکرد بهتری دارند و برعکس کابینت‌های عسلی فضا را تاریک نمی‌کنند.

چه دکوراسیونی از مد افتاده است

دیوارهایی به رنگ بژ

در گذشته رنگ بژ یکی از رنگ‌های پرطرفدار در دکور منزل بوده است. امروزه این رنگ خنثی به رنگ خاکستری تغییر رنگ داده است. رنگ‌های بژ که دارای تناژ گرم‌تری هستند حس قدیمی بودن به فضا می‌دهند. اگر رنگ خاکستری برای شما خیلی سرد است، یک رنگ مایل به خاکستری (که خاکستری است + بژ) را در نظر بگیرید که یک نور خنثی است.

دیوارهایی به رنگ بژ

اتصالات طلایی براق

در گذشته در دکور منزل از  شیرهای براق، وسایل روشنایی و دکورهای براق و طلایی استفاده می‌کردند که به دلیل درخشش چشمگیری که داشتند محبوب بودند. بنابراین لازم نیست که همیشه از آن‌ها استفاده کرد. نکات بیشتر در مورد دکور جذاب منزل را در مطلب چگونه خانه‌ای شیک و باکلاس داشته باشیم؟ بخوانید.

روکش چوب تیره

استفاده از روکش‌های چوبی با رنگ تیره در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بسیار طرفدار داشتند. با وجود کابینت‌هایی به رنگ تیره بهتر است که رنگ دیوار روشن یا خنثی باشد تا فضای آشپزخانه روشن و پرنور باشد. در صورتی کابینت‌های شما این رنگی است می‌توانید آن‌ها را رنگ‌آمیزی کرده و به رنگ سفید دربیاورید. اگر دیوارها با ورق‌هایی از پانل‌های ظاهری چوبی پوشانده شده‌اند بهتر است آن‌ها را بیرون بیاورید.

روکش چوب تیره

پیشنهاد مطالعه: مطلب هر قسمت از خانه را چگونه فرش کنیم؟ را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۳۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۰۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…