شیک‌ترین کت زنانه متناسب با اندام شما

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب کت زنانه شاید کمی دشوار باشد چون باید کتی را انتخاب کنید که با توجه به فرم اندام شما بتواند شما را خوش هیکل‌تر نشان دهد.
کت زنانه مناسب

داشتن یک کت زنانه اندازه از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که هر خانم جوان باید به آن توجه داشته باشد، اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه یک کت زنانه مناسب انتخاب کنیم؟ با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب کت زنانه مناسب با اندام شما

افرادی با اندام مستطیلی

اگر سینه، باسن و پهلوهای شما تقریبا در یک خط مستقیم قرار دارند پس شما جزو افرادی هستید که اندام مستطیلی دارند. برای اینکه موقع پوشیدن کت خوش هیکل دیده شوید می‌توانید از کت‌هایی استفاده کنید که کمر کرستی دارند. به‌طور مثال کت‌های آمریکایی معمولا کمر کرستی دارند. در صورتی که جنس پارچه کت شما گیپور باشد می‌تواند باعث خوش هیکل دیده شدن شما شود. همچنین پارچه‌های طرح‌دار و رنگی نیز برای این دسته از افراد توصیه می‌شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب معرفی انواع سارافون زنانه را بخوانید.

کت زنانه مناسب

کت زنانه مناسب اندام گلابی

پایین‌تنه افرادی با اندام گلابی بزرگتر از بالاتنه آن‌ها است، بنابراین باید از پوشیدن کت‌هایی که بر روی پایین‌تنه آن‌ها قرار می‌گیرد دوری کنند. اگر کت روی پایین‌تنه آن‌ها قرار بگیر باعث بزرگتر دیده شدن آن می‌شود. این افراد برای کوچک‌تر نشان‌دادن پایین‌تنه خود باید از کت‌هایی استفاده کنند که لبه بزرگتری دارند.

افرادی با اندام مثلث برعکس

افرادی با این اندام دارای سرشانه‌های پهن هستند. این افراد برای ایجاد تناسب در اندام خود باید از پوشیدن کت‌هایی که اپل دارند خودداری کنند.

کت زنانه مناسب اندام سیب

اگر شکم شما نسبت به سینه و پایین‌تنه شما بزرگتر است جزو این دسته قرار می‌گیرید. افرادی با اندام سیب بهتر است که از پارچه‌های ظریف، نرم و لخت به‌جای پارچه‌های ضخیم و پرحجم استفاده کنید. حتما سعی کنید کتی را انتخاب کنید که بر روی پایین‌تنه شما قرار بگیرد، در این صورت خیلی خوش‌تیپ‌تر به‌نظر خواهید رسید.

کت زنانه مناسب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ترفندهای ست کردن مانتو با شال و روسری را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۰۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۴۱ ب٫ظ

    عالیی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۶ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…