با جعبه‌های چوبی در خانه خود وسایل دکوری بسازید

۳
8
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بعضی وسایل در خانه شما هستند که فکرش را نمی‌کنید بتوانید با آن‌ها دکور خانه خود را زیبا کنید.
استفاده از جعبه چوبی در دکور منزل

جعبه‌های چوبی مقاوم و خوش ساخت هستند و می‌توان آن‌ها را دوباره مورد استفاده قرار داد. راه‌های زیادی برای استفاده از این جعبه‌ها وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به نکات استفاده از جعبه چوبی در دکور منزل می‌پردازیم.

راهرو و ورودی منزل

می‌توانید از این جعبه‌ها برای ساخت جاکفشی در ورودی منزل استفاده کنید. برای تبدیل این جعبه‌ها به جاکفشی کافی است آن‌ها را بچرخانید و به‌صورت افقی بر روی دیوار بچسبانید. البته باید محکم به دیوار نصب شوند که امکان افتادن آن ها کم شود. برای اینکه ظاهر زیباتری داشته باشند جعبه‌ها را رنگ‌آمیزی کنید و مانند قفسه به دیوار بچسبانید.

پیشنهاد دیگر اینکه می‌توانید از یک جعبه چوبی، تعدادی سیم مسی و وسایل تزیینی استفاده کنید تا یک کنسول زیبا برای ورودی منزل خود بسازید. یک گلدان زیبا روی آن قرار دهید تا زیبایی آن دوچندان شود.

استفاده از جعبه چوبی در دکور منزل

اتاق خواب

از این جعبه‌ها در ساخت قفسه‌ها یا کشوهای زیر تخت استفاده می‌کنند. همچنین برای ساخت فریم تختخواب نیز می‌توان استفاده کرد. با اضافه کردن دستگ با اضافه کردن دستگیره و چرخ این جعبه‌ها را تبدیل به محلی برای نگهداری بالش‌ها و پتوها کنید که قابلیت جابه‌جایی داشته باشند.

میز جلومبلی

با این جعبه‌ها می‌توانید میز کنارمبلی بسازید. کافی است چهار پایه یا چرخ به آن اضافه کنید. در بخش مرکزی آن یک گلدان را قرار دهید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با وسایلی که در خانه دارید، دکور منزل را نو کنید سر بزنید.

استفاده از جعبه چوبی در دکور منزل

قفسه و شلف

این جعبه‌ها را می‌توانید به قفسه دیواری تبدیل کنید. بهتر است این جعبه‌ها را به هم وصل کنید تا به طرحی دلخواه برسید.

قفسه و شلف

اتاق کار

واضح است که یکی از راه‌های استفاده از جعبه‌های چوبی ساخت قفسه‌های کتاب در اتاق کار است. می‌توانید این قفسه‌ها را به موازات دیوار بچینید یا روی دیوار نصب کنید. همچنین می‌توان چهار جعبه را روی هم نصب کرد و مطابق شکل فوق قفسه‌ای چهارطبقه ساخت. این قفسه‌ها می‌توانند فضایی برای نگهداری کتاب‌ها یا وسایل برای شما فراهم کنند.

برای  نگهداری و مرتب کردن وسایل روی میز خود نیز می‌توانید از این جعبه‌ها استفاده کنید. این جعبه‌ها می‌توانند هرجایی در خانه را منظم کنند. می‌توان به این جعبه چرخ‌هایی افزود که بتوان آن‌ها را جابه‌جا کرد.

آشپزخانه

با این جعبه‌ها یک محفظه قابل حرکت برای وسایل و شیشه های روی کابینت بسازید. رنگ‌های جذاب به آن بزنید و در هر قسمت کانتر که به آن نیاز داشتید آن را بگذارید.
این جعبه‌ها را می توانید به قفسه های دیواری آشپزخانه تبدیل کنید و وسایل خود را روی آن‌ها بگذارید. از شیشه‌های ادویه گرفته تا ابزار موجود در آشپزخانه را می‌توانید روی آن‌ها قرار دهید.

آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین رنگ برای دیوار اتاق پذیرایی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۴۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…