۵ جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید!

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آمریکا از آن کشورهایی است که برای سلیقه گردشگری هر کسی چیزی برای ارائه دارد.
۵ جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید

در این مطلب از مجله دلتا درصدد هستیم شما را با ۵ جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

میدان معروف تایمز واقع در شهر نیویورک

این میدان معروف خاستگاه یک سری از معروف‌ترین موسسه‌های بزرگ نه تنها آمریکا، بلکه جهان است و قطعا تاکنون نامش به گوشتان خورده است. میدان تایمز به دلیل وجود سینماها و سالن‌های تئاتر متعدد از ظاهر رنگی و نشاط‌آوری برخوردار است که باید به این ظاهر رنگین، هتل‌ها و مکان‌های اقامتی لوکس در کنار رستوران‌های درجه یک را نیز افزود. میدان تایمز یک مکان گردشگری ایده‌آل است که ساختاری ترکیبی از هنر و تجارت در قلب ایالت نیویورک قلمداد می‌شود. این جاذبه گردشگری، با آن همه تابلوهای بزرگ و کوچک تبلیغاتی و ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌های خود، به معنی درست کلمه اغوا کننده است.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب مدرن‌ترین شهرهای جهان کدام‌اند؟ را هم بخوانید.

۵ جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید

لاس وگاس، بهشت تفریحی جهان

لاس وگاس شهری است که به گفته اغلب افراد افراطی در تعریف و تمجید از کشور آمریکا، می‌توان آن را همچون بهشتی بر روی زمین خطاب کرد. در این شهر تفریحی شما می‌توانید برای ساعت‌های بسیار زیادی به تفریحات مفرح بسیاری بپردازید.

لاس وگاس از مکان‌های گردشگری پر طرفدار آمریکایی‌ها است و به همین دلیل هم پر است از جاذبه‌های توریستی و مکان‌های تفریحی و هتل‌ها و رستوران‌های لوکس و غیر قابل باور. حتما اسم این شهر مشهور را در فیم‌های هالیوودی شنیده‌اید.

۵ جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید

پل گلدن گیت سانفرانسیسکو

اگر نتوانستید به آمریکا سفر کنید، این پل را قطعا در فیلم‌های هالیوودی دیده‌اید.

گلدن گیت ساخته شده سال ۱۹۷۳ است و در تمام این سال‌هایی که از عمر سازه‌ای آن می‌گذرد، بارها و بارها مورد بازسازی‌های جزئی و کلی قرار گرفته است و از روزگاران قدیم نیز در بین مردم آمریکا آن را نماد ایالات سانفرانسیسکو و مارین کانتی تلقی می‌کنند. جالب است بدانید رنگ این پل به این دلیل به صورت ترکیبی از نارنجی و قرمز طراحی شده است که حتی در شرایط برفی و مه‌آلود نیز رانندگان بتوانند به درستی کناره‌های پل را ببینند.

دیدنی های زیبای ایالات متحده آمریکا

آبشار معروف نیاگارا

این که دیگر نیازی به تعریف ندارد و با اختلاف می‌توان ادعا کرد که ناب‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه طبیعی و گردشگری آمریکا است. آبشار نیاگارا آنقدر از جذابیت‌های بصری و غیربصری فراوان بهره‌مند است که غیر ممکن است به آمریکا بروید و از آن دیدن نکنید.

دیدنی های زیبای ایالات متحده آمریکا

مجمع الجزایر مرجانی فلوریدا

مجمع الجزایر مرجانی فلوریدا یا فلوریدا کیز، مجموعه‌ای چند جزیره‌ای است که از طولی در حدود ۱۹۳ کیلومتر برخوردار است. فلوریدا کیز در قسمت جنوب شرقی آب‌های کشور آمریکا واقع شده است. این منطقه به‌وسیله یک پل طویل به نام پل هفت مایل به قسمت‌های اصلی کشور، متصل می‌شود. این پل را می‌توان جزو ۵ جاذبه گردشگری آمریکا که نباید از دست دهید قرار داد.

دیدنی های زیبای ایالات متحده آمریکا

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به بزرگ‌ترین معبد بودایی جهان کجاست؟ بزنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

    عالیی

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…