این پرده‌ها هرگز مناسب خانه شما نیستند!

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا برای شما هم پیش آمده که پرده‌ای را برای خانه اجاره‌ای خود بخرید و بعد پشیمان شوید؟ کدام پرده‌ها مناسب خانه شما نیستند؟
پرده های نامناسب برای خانه اجاره ای

امروزه اکثر افراد در خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنند و برای اینکه دکوراسیون زیبایی را در خانه خود داشته باشند، باید بدانند که بعضی وسایل مناسب خانه آن‌ها نیست. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی پرده های نامناسب برای خانه اجاره ای می‌پردازیم.

پرده در دکوراسیون منزل

پرده‌ها یکی از زیباترین و اصلی‌ترین اجزا در دکوراسیون منزل به‌شمار می‌روند. پرده‌ها باید در هماهنگی کامل با دکوراسیون منزل شما باشند و زیبایی آن را دوچندان کنند. پس در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید. در ادامه این مطلب به معرفی پرده‌هایی می‌پردازیم که مناسب خانه اجاره‌ای نیستند.

پرده‌های زبرا

پرده زبرا از جدیدترین انواع پرده های تزئینی است که به‌صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می‌گیرد. این پرده‌ها قیمت‌های خیلی بالایی دارند. اندازه این پرده‌ها ثابت است و قابلیت این را ندارند که بتوان در فضا‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. بنابراین برای خانه‌های مستاجری مناسب نیست.

پرده های نامناسب برای خانه اجاره ای

پرده‌های رومن

از جمله پرده‌های بسیار شکیل و زیباست که در دکوراسیون مدرن فضای شما مورد استفاده قرار می‌گیرد .اندازه این پرده‌ها ثابت بوده و قابلیت سایز کردن آن‌ها برای فضاهای دیگر وجود ندارد. همچنین هزینه‌های خیلی بالایی هم دارند. پس مناسب خانه‌های مستاجری هستند. برای آشنایی با پرده‌های شیک و مدرن به مطلب این پرده منزل شما را شیک و مجلل می‌کند سر بزنید.

پرده های نامناسب برای خانه اجاره ای

پرده‌های ورتیکال

یکی از پرده های نامناسب برای خانه اجاره ای پرده‌های ورتیکال است. این پرده که در نوع خود بسیار زیبا، شیک و شکیل است، بسیار هم کاربردی و قابل استفاده است و مزایایی در آن گنجانده شده که در هیچ نوع پرده دیگری آن را یافت نخواهید کرد.

این پرده‌ها هزینه‌های بسیار بالایی برای نصب دارند. ارتفاع آن‌ها ثابت است و قابلیت اضافه شدن ارتفاع ندارند. اگر بخواهید عرض پرده را زیاد کنید و تعداد ریل‌ها را افزایش دهید.

پرده‌های ورتیکال

کدام پرده‌ها مناسب خانه اجاره‌ای هستند؟

پرده‌هایی مناسب خانه اجاره‌ای است که اندازه و ارتفاع آن ثابت نباشد و بتوان به برای ابعاد کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از آن‌ها استفاده کرد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این وسیله دکوری خانه شما را بی‌نظیر می‌کند سر بزنید.

پرده پانچ

این پرده‌ها به شکل پنلی هستند. به‌عنوان مثال اگر شما پنجره‌ای داشته باشید که عرض آن ۲ متر باشد و تعداد پنل‌های به‌کار رفته در آن ۴ عدد باشد، همین پرده برای پنجره‌هایی که عرض ۲.۵ تا ۳ متر هم دارند هم مناسب است. در واقع می‌توان این پرده‌ها را برای ابعاد کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر هم استفاده کرد.

پرده پانچ

پرده پلیسه‌ای

پرده پلیسه یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین انواع پرده است. ویژگی‌های بسیار زیاد این پرده باعث شده تا در حال حاضر طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. پرده‌های پلیسه‌ای هم امکان باز کردن پلیسه‌ها و سایز کردن آن در سایر فضاها وجود دارد. بنابراین برای خانه‌های اجاره‌ای مناسب است.

پرده پلیسه‌ای

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی رنگ‌هایی زیبا و جذاب دارند را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۲۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ

  4. سعیدی

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ

    فوق‌العاده عالی بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۳ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…