این وسیله دکوری خانه شما را بی‌نظیر می‌کند

۴
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وسایل دکوری تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل شما دارند و خانه شما را زیبا و شیک می‌کنند.
فانوس های دکوری در چیدمان منزل

فانوس دکوری یک عنصر تزیینی ساده اما بسیار زیباست که می‌تواند نور فیزیکی و معنوی خود را به فضای اطراف خود منتقل کند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی فانوس های دکوری در چیدمان منزل می‌پردازیم.

فانوس‌های چوبی

ساخت این فانوس‌ها بسیار ساده است. فانوس‌های چوبی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی هستند. این فانوس‌ها را می‌توانید در دو سمت شومینه یا تلویزیون قرار دهید. می‌توانید برای آن‌ها دسته هم بگذارید تا قابلیت حمل یا آویز شدن را داشته باشند.

فانوس های دکوری در چیدمان منزل

فانوس با سنگریزه

می‌توانید فانوس خود را با استفاده از یک تراریومی که داخل آن پر از سنگریزه است و یک لامپ، بسازید. اگر یک تراریوم در خانه دارید و دیگر کاربردی برایتان ندارد با آن یک فانوس بسازید. می‌توانید از لامپ‌های ریسه‌ای هم در ساخت آن استفاده کنید.

فانوس های دکوری در چیدمان منزل

فانوس با سبک روستیک

اگر طرفدار سبک روستیک هستید، کار شما برای درست کردن فانوس، ساده‌تر خواهد بود. در سبک روستیک، هر چیزی با فرم طبیعی‌تر و حتی نامرتب‌تر، زیباتر به‌نظر می‌رسد. پس لزومی ندارد برش‌های دقیق و تمیز بزنید و می‌توانید راحت به نتیجه برسید.

فانوس با سبک روستیک

فانوس با قاب عکس

ساده‌ترین حالت برای ساخت این فانوس استفاده از قاب عکس بوده که هزینه خیلی کمی دارد. اگر قاب عکس‌های هم‌اندازه و بدون کاربرد در منزل دارید، می‌توانید با چسباندن آن‌ها به هم یک فانوس زیبا و معکب مستطیلی درست کنید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب این ۹ کار را هرگز در چیدمان منزل انجام ندهید سر بزنید.

فانوس با قاب عکس

فانوس با قفس پرنده

اگر قفس پرنده قدیمی در منزل دارید یه پیشنهاد جالب برای شما داریم. با این قفس‌ها می‌توانید یک فانوس بسازید. می‌توانید آن‌ها را رنگ بزنید تا جلوه زیبایی به آن بدهید.

فانوس با شیشه مربا

شیشه‌های مربا می‌توانند بدون هیچ کاوری به فانوس تبدیل شوند. کافی است به درب آن‌ها طناب یا سیم ببندید تا قابل آویزان شدن باشند. همچنین می‌توانید آن‌ها را روی یک سطح صاف بگذارید.

فانوس با شیشه مربا

فانوس با قوطی کنسرو

برای درست کردن این فانوس زیبا و کم هزینه، کافی است قوطی کنسرو را شسته، پر از آب کرده و داخل فریزر بگذارید تا آب داخل آن یخ بزند. سپس با میخ و چکش، در بدنه قوطی حفره‌های متعدد ایجاد کنید. این حفره‌ها محل عبور نور خواهند بود.

فانوس با تنگ ماهی

این فانوس یک تنگ ماهی است که با اسپری نارنجی رنگ‌آمیزی شده و تنها برخی از قسمت‌های آن، مطابق طرح کدو تنبل بدون رنگ رها شده‌اند تا نور را از خود عبور دهند. این فانوس برای جشن‌های خودمانی به کارتان خواهد آمد و درست کردن آن بسیار ساده است.

فانوس با تنگ ماهی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با وسایلی که در خانه دارید، دکور منزل را نو کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۱۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۴۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…