با وسایلی که در خانه دارید، دکور منزل را نو کنید

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌دانستید با وسایلی که در منزل دارید می‌توانید دکور خانه خود را نو کنید و سروسامانی به آن بدهید؟ تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
نو کردن چیدمان و دکور منزل

شاید با خود فکرکنید تا نو کردن چیدمان و دکور منزل خود راه درازی را پیش‌رو دارید. ممکن است هزینه‌های بالای نوسازی را در نظر بگیرید. خبر خوبی برای شما داریم. با وسایلی که در خانه دارید می‌توانید خانه خود را نو کنید. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

آینه خود را به فرم ستاره‌ای در آورید

ساختن این آینه کاری ساده است. می‌توانید با مقداری طناب یا کنف و میخ، آینه ساده خود را به فرم ستاره‌ای تبدیل کنید. برای این کار طناب‌ها را به درستی در راستای میخ‌ها به هم وصل کنید.

نو کردن چیدمان و دکور منزل

بدنه گلدان را با کنف تزیین کنید

یکی از ایده‌ها برای نو کردن چیدمان و دکور منزل استفاده از کنف است. با استفاده از کنف می‌توان وسایل دکوری زیادی را ساخت. به‌عنوان مثال می‌توانید یک گلدان قدیمی را بردارید و کنف را دور آن بپیچید. این کار با سبک روستیک نیز هماهنگ است. ایده های بیشتر در مورد ساخت وسایل با کنف را در مطلب ساده‌ترین روش برای نو کردن دکور منزل  بخوانید.

بدنه گلدان را با کنف تزیین کنید

در کابینت را به سینی صبحانه تبدیل کنید

سینی‌ها یکی از لوازم دکوری هستند که هر آشپزخانه‌ای به آن نیاز دارد. برای اینکه یک سینی زیبا بسازید، از یک درب کابینت می‌توانید استفاده کنید و دستگیره کابینت را نیز رنگ‌آمیزی کنید.

تبدیل در کابینت به سینی صبحانه

میز قدیمی خود را با الگوهای دلخواه تغییر دهید

میز قدیمی منزل خود را نگه‌دارید و روی آن را با چیزهایی مانند کاغذ دیواری یا نقاشی بر روی سطح آن تزیین کنید و جلوه جدید و جذابی را به منزل خود هدیه دهید. می‌توانید از الگوهای مورد علاقه خود استفاده کنید. و آن‌ها را بر روی میز پیاده کنید.

تغییر میز قدیمی

میز کنار مبلی مخصوص خودتان را بسازید

حتما میزهای کنار مبلی متفاوت و زیادی دیده‌اید، اما مدلی که با کتاب درست می‌شود، احتمالا برایتان تازگی دارد. با استفاده از چند جلد کتاب با جلد گالینگور، یک میله یا عنصر متصل کننده و یک سطح فوقانی به راحتی می‌توانید چنین میزی بسازید و ادعا کنید که میزی زیبا و خاص دارید. مدل‌های زیبا و جذاب مبلمان را در مطلب جدیدترین مدل مبلمان ۱۴۰۱ معرفی شد! بخوانید.

میز کنار مبلی مخصوص

یک آباژور چوب پنبه‌ای داشته باشید

آباژور اتاق شما از مد افتاده و قدیمی است؟ پیشنهاد جالبی برای شما داریم. چوب پنبه می‌تواند گزینه جالبی برای تغییر ظاهر آن باشد. پایه را با یک استوانه چوب پنبه‌ای بپوشانید تا متوجه تغییری که منظور ما است، بشوید.

آباژور چوب پنبه‌ای

پایه‌های مبل قدیمی خود را رنگ بزنید

شاید مبل شما در اتاق نشیمن قدیمی به نظر برسد. نگران نباشید. یک قلمو و یک سطل رنگ بردارید و پایه‌های آن را کاملا نوسازی کنید. مطمئن باشید پس از این کار، دیگر از نگاه کردن به مبل قدیمی خود حس بدی نخواهید داشت.

پایه‌های مبل قدیمی خود را رنگ بزنید

برای دستمال کاغذی‌ها جعبه بسازید

اگر می‌توانید با چوب کار کنید و به آن علاقه‌مند هستید، شاید بد نباشد برای دستمال‌کاغذی‌های خود یک جعبه بسازید. تخته‌های نازک چوب دقیقا برای همین کار مناسب هستند و احتمالا با رنگ‌آمیزی، زیباتر هم می‌شوند.

برای دستمال کاغذی‌ها جعبه بسازید

پیشنهاد مطالعه: مطلب کدام جاکفشی مناسب دکور منزل شماست؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۱۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۱۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۳۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۱۹ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…