رپورتاژ آگهی

جدیدترین کفپوش‌ها برای دکوراسیون منزل و محل کار

۲
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در ادامه به معرفی وبررسی بهترین کفپوش‌هایی که در سال‌های اخیر برای محل کار و منزل استفاده می‌شوند، اشاره شده است.
جدیدترین کفپوش‌ها برای دکوراسیون منزل و محل کار

ایده‌های متفاوتی برای جذاب‌تر کردن حیاط، تراس، بالکن، محوطه بیرونی، روف گاردن و محل کار وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی جدیدترین کفپوش‌ها برای دکوراسیون منزل و محل کار می‌پردازیم. با همراه ما باشید.

جدیدترین کفپوش‌ها برای دکوراسیون منزل و محل کار

کفپوش‌های چمن مصنوعی

اجرا کردن کفپوش‌های تهیه شده از چمن مصنوعی در خانه و محوطه بسیار راحت است. این کفپوش‌ها ظاهری متفاوت و چالش برانگیز دارند و چمن‌های مصنوعی سازگار با محیط زیست هستند. به‌کار‌گیری چمن‌های مصنوعی به‌عنوان کفپوش در قسمت‌های محوطه و داخل منزل و محل کار تحولی عظیم در صنعت کفپوش‌ها ایجاد کرده است. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا ایده‌های نوینی را در طراحی فضا به‌کار بگیرید، از چمن مصنوعی در کنار سایر کفپوش‌ها در فضای موردنظر خود استفاده کنید. این چمن‌ها مقاومت بالاتری در مقایسه با چمن‌های معمولی دارند و در رنگ‌ها و ضخامت‌های مختلف به فروش می‌رسند. شما می‌توانید تمامی طیف‌های روشن و تیره چمن‌ها برای قسمت‌های مختلف را تهیه کنید. توجه کنید که باوجود چمن طبیعی ممکن است نفوذ ریشه گیاهان باعث یخ‌زدگی و آسیب دیدن سایر مصالح شما گردد. نگهداری از چمن‌های طبیعی هزینه زیادی دارد؛ بنابراین حتماً چمن مصنوعی را بین گزینه‌های اصلی بگنجانید و اجرای آن را به‌صورت جدی بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر از خرید چمن مصنوعی ccgrass به لینک سایت مراجعه نمایید.

کفپوش تایل ترموود

در سراسر جهان بسیاری از معماران و طراحان از این متریال نوین برای کفپوش کردن محیط منزل و محل کار کمک می‌گیرند. تایل ترموود یکی از کفپوش‌های جدید است که با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشر، طراحی و تولید شده است. این کفپوش زیبا و طبیعی هیچ مانع مهندسی ندارد و مقاومت زیادی در برابر حرارت، خورشید و عوامل فرساینده دارد؛ بنابراین می‌توانید از تایل‌های ترموود در قسمت‌های مختلف خانه و محوطه استفاده کنید.

کفپوش ترکیبی تایل ترموود و چمن مصنوعی (ترمو چمن)

شما می‌توانید از تایل چمن مصنوعی و تایل‌های چوبی و یا چمن مصنوعی تکه‌ای و تایل‌های ترموود چوبی در قسمت‌های مختلف بدون زیرسازی فلزی و بدون نیاز به عملیات بنایی استفاده کنید. با استفاده از این کفپوش جذاب و مدرن، هزینه دستمزد، خطرات جوشکاری و تهیه آهن‌آلات از روند کاری حذف می‌شوند و مقاومت بالای این کفپوش جذاب در کنار ظاهر بسیار مدرن و متفاوتی که دارد، توانسته است تا توقعات بسیاری از طراحان داخلی و معماران را برآورده سازد. این تایل‌ها (چوب و چمن مصنوعی) به‌صورت کلیدی و فشاری در کنار یک‌دیگر قرار می‌گیرند.

کفپوش چوب پلاست

این کفپوش‌های پروفیلی به‌صورت صفحات کامپوزیتی تولید می‌شوند و معمولاً از ضایعات و دورریزهای صنایع چوبی، پلیمرها و و افزودنی‌های رنگی ساخته می‌شوند. از لحاظ خواص فیزیکی و مکانیکی چوب پلاست، مقاومت بیشتری در مقایسه با تایل ترموود دارد. این کفپوش‌ها برای محیط‌های پرتردد و با ترافیک عبوری بالا بسیار مناسب است. برای مثال محیط. های کار را می‌توانید به کمک کامپوزیت‌های چوب پلاست بپوشانید. در قسمت‌های مختلف از جمله کف‌سازی، دیوار پوش، نما و روف‌گاردن می‌توان از چوب پلاست استفاده کرد. جالب است بدانید که این کفپوش‌ها در برابر قارچ‌زدگی، پوسیدگی و موریانه مقاومت زیادی دارند و نسوز هستند. قیمت مناسب، نصب آسان و نفوذ ناپذیری به آب از دیگر ویژگی‌های مثبت کفپوش‌های چوب پلاست هستند.

کفپوش موکت تایل

موکت تایل نسل جدیدی از کفپوش‌هاست که برای منزل و محل کار بسیار مناسب است. تنوع رنگی و جذابیت ظاهری این موکت‌ها باعث افزایش محبوبیت آن‌ها شده است. در بسیاری از اماکن عمومی و پرتردد از جمله ادارات، باشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها می‌توانید از انواع مختلف موکت‌های تایلی استفاده کنید. جالب است بدانید که تمایز این موکت‌ها با موکت‌های رولی قطعه قطعه بودن آن‌هاست. از قطعات مربعی، مستطیلی و مثلثی در شکل‌های مختلف در کنار هم کمک گرفته می‌شود تا نقش موکت کامل شود و همین امر باعث می‌شود تا جذابیت این نسل از کفپوش‌ها افزایش پیدا کند؛ زیرا در صورت آسیب دیدن یک تکه می‌توان به راحتی آن را جایگزین کرد. این قطعات به راحتی از کنار هم تکان نمی‌خورند و دچار کثیفی، سوختگی و پارگی نمی‌شوند و همچنین، این موکت‌ها می‌توانند به‌عنوان عایقی برای سر و صدا در مراکز تجاری، فرودگاه‌ها، مدارس، سالن‌های ورزشی و سایر اماکن به‌کارگرفته شوند که طول عمر بالا و تنوع بالای موکت‌های تایل از مزایای این کفپوش‌ها است.

پارکت و لمینت‌های مناسب کف

از پارکت‌ها می‌توانید برای محل کار و کف منزل خود استفاده کنید. از آنجا که پارکت‌ها جذابیت بیشتری در مقایسه با سنگ و سرامیک دارند، در سال‌های اخیر استفاده از آن‌ها در بین طراحان داخلی رواج پیدا کرده است. سرعت بالای نصب، نگهداری آسان و بی‌هزینه، طول عمر بالا و تنوع رنگ بسیار زیاد باعث شده است تا جذابیت پارکت هرچه بیشتر از پیش در نظر مصرف کنندگان خودنمایی کند. از آنجا که نصب این کفپوش‌ها نیاز به خاک و سیمان ندارند، می‌توان بر روی تمام محیط‌های صاف و هموار از پارکت، بدون آسیب زدن به محیط استفاده کرد.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…