نکات ضروری و معجزه‌آسا در پاک کردن آرایش

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاک کردن آرایش یک کار ساده به‌نظر می‌رسد، اما چیزهای بیشتری از آنچه ممکن است تصور کنید، وجود دارد.
پاک کردن آرایش صورت

ممکن است برخی از اشتباهاتی که در پاک کردن آرایش صورت مرتکب می‌شوید به پوست شما آسیب برساند. نکاتی هست که در پاکسازی صحیح صورت به شما کمک خواهد کرد. ما در این مطلب از مجله دلتا این نکات را با شما درمیان خواهیم گذاشت تا پوست شما سلامت و درخشان بماند.

نکات پاک کردن آرایش صورت

دستمال‌ مرطوب پاک‌کننده آرایش

چندبار به‌آرامی دستمال را روی پوست خود بکشید. وقتی آرایشی که رو صورت شما بوده (کرم پودر، رژلب و غیره) را روی دستمال می‌بینید، احساس سبکی و رضایت می‌کنید. بهتر است از دستمالی استفاده کنید که الکل نداشته باشد تا پوست شما خشک نشود. بنابراین ابتدا آرایش خود را با استفاده از دستمال مرطوب پاک کنید و سپس صورت خود را بشویید و خشک کنید. همچنین اگر به لوازم آرایش و پوست خود اهمیت می‌دهید مطلب عوارض خطرناک استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته را مطالعه کنید.

پاک کردن آرایش صورت

میسلار واتر

میسلار واتر نه‌تنها راهی سریع و آسان برای پاک کردن آرایش و آلودگی است، بلکه برای پوست یک محصول ملایم است و برای انواع پوست مناسب است. آب میسلار متشکل از هزاران میسل ریز (مولکول روغن) معلق در آب است که به‌عنوان یک آهنربا عمل ­می­‌کند تا چربی، کثیفی و آرایش را از پوست شما دور کند.

برای استفاده از آب میسلار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پد پنبه‌ای را اشباع کنید و آن را روی صورت خود به آرامی بکشید تا آرایش و آلودگی را جذب کند. این محصول نیاز به هیچگونه آبکشی ندارد. اگر به‌دنبال راهی سریع و آسان برای پاک کردن آرایش سرسخت هستید، میسلار واتر بهترین راه است.

خط رویش موی سر

اگر جزو افرادی هستید که صورت خود را به‌خوبی با کرم پودر می‌پوشانید، احتمالا ریشه موهای جلوی سر شما به کرم پودر آغشته می‌شود. بنابراین هنگام پاک کردن آرایش خود این قسمت را فراموش نکنید. در این روش ممکن است کمی از موهای شما خیس شود که کاملا ارزشش را دارد.

پاک کردن آرایش صورت با تونر

تونرها هم برای شستن پوست و هم مرطوب کردن پوست به‌کار می‌روند. تونرهای متفاوتی برای انواع پوست وجود دارد که منافذ را برای جذب سرم و مرطوب‌کننده، آماده می‌سازند. برای استفاده از تونر یک پد پنبه‌‌ای را به چند قطره تونر آغشته کنید. به‌آرامی آن را روی پوست خود بکشید. همچنین سعی کنید تونری را انتخاب کنید که پوست را خشک نمی‌کند و رطوبت آن را حفظ می‌کند.

پاک کردن آرایش صورت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب سرم صورت چیست؟ و چه مزایایی دارد؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۲ ب٫ظ

    عالیی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۳ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…