سرم صورت چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

۱۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرم‌های صورت را درنظر بگیرید. آیا می‌دانید آن‌ها چه تفاوتی با مرطوب‌کننده‌ها دارند؟ و مزایای اضافه کردن آن‌ها به روال مراقبت از پوست شما چیست؟
سرم صورت

ظاهرا سرم صورت می‌تواند به مقابله با تعدادی از مشکلات پوستی کمک کند. ما در این مطلب از مجله دلتا به کمک متخصصان پوست و کارشناسان زیبایی به شما خواهیم گفت که چرا افزودن این محصول قدرتمند به روال زیبایی شما واقعا ارزش دارد.

سرم صورت چیست؟

اگر اهل مراقبت از پوست خود باشید، یکی از محصولاتی که احتمالا به شما توصیه شده که در روتین مراقبت پوست خود بگنجانید، سرم صورت است. سرم صورت محصولی است که آن را بعد از استفاده از شوینده‌های صورت و بعد از تمیز کردن پوست از انواع آلودگی‌ها استفاده می‌کنند.

سرم صورت یک محصول آرایشی است که وظیفه‌ی تامین مواد مغذی لازم پوست را بر عهده دارد. بسته به نوع محصولی که می‌خرید این مواد مغذی می‌تواند متفاوت باشد. سرم‌ها در واقع محصولات بهداشتی مخصوص پوست هستند که مقدار قابل توجهی از یک ماده مغذی خاص را برای پوست تامین می‌کنند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب عوارض خطرناک استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته را بخوانید.

سرم صورت

نحوه استفاده از سرم صورت

پوست افراد با یکدیگر متفاوت است اما شما به‌طور متوسط باید حدود ۷ هفته صبر کنید تا ببینید پوست شما به یک سرم جدید چه واکنشی نشان می‌دهد. بسته به سرم مصرفی و وضعیت فعلی پوست شما ممکن است فقط در عرض چند روز بتوانید نتایج اولیه را مشاهده کنید، مثلا پوست شما کمی هیدراته‌تر می‌شود. همچنین برای دستیابی به بهترین نتایج باید سرم را روزی ۲ بار روی تمام صورت و گردن خود بمالید، یک دفعه در صبح و یک دفعه در شب قبل از استفاده از مرطوب‌کننده.

از چه سرمی باید استفاده کنید؟

سرم‌های ضدپیری

این سرم‌ها با فراهم کردن ترکیبات ضدپیری ضروری با ظهور خطوط ریز و چین‌وچروک‌ها مقابله می‌کنند و از این طریق روند پیری را کند می‌سازند. سرم‌های ضدپیری برای تمام انواع پوست‌ها مفید هستند و شما می‌توانید از جوانی استفاده از آن‌ها را آغاز کنید.

سرم صورت

سرم‌های آنتی‌اکسیدان

این سرم‌ها به محافظت از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد که هر روز در معرض آن‌ها قرار می‌گیرید، کمک می‌کنند. همچنین آن‌ها در جلوگیری از بروز خطوط ریز و سایر علائم مشهود پیری نیز مفید هستند. از آنجایی که ما به‌طور مرتب در معرض رادیکال‌های آزاد قرار می‌گیریم، سرم‌های آنتی‌اکسیدان برای تمام انواع پوست‌ها ایده‌آل هستند.

سرم‌های آبرسان از انواع سرم صورت

سرم‌های آبرسان همانطور که از نام آن‌ها پیدا است، با رساندن رطوبت بیشتر به پوست باعث افزایش تاثیر کرم مرطوب‌کننده شبانه شما می‌شوند. پوست‌های خشک، کاندیدهای خوبی برای استفاده از یک سرم آبرسان هستند اما پوست‌های چرب نیز می‌توانند از مقداری آبرسانی هدفمند سود ببرند.

سرم‌های اصلاح‌کننده رنگ

این سرم‌ها چند کار انجام می‌دهند و می‌توانند مشکلات پوستی مانند ملانین، منافذ بزرگ‌شده و خطوط ریز را هدف بگیرند. افرادی که به‌دنبال یکنواخت کردن تون پوست خود یا برطرف کردن لکه‌های تیره هستند، کاندیدهای ایده‌آلی برای استفاده از سرم‌های اصلاح‌کننده رنگ می‌باشند. از سویی دیگر سرم‌های جوان‌کننده و لایه‌بردار پوست برای افرادی که خواهان صاف کردن پوست و به حداقل‌رساندن منافذ هستند، مناسب است.

سرم صورت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب بهترین ماسک‌های صورت، مناسب فصل بهار را بخوانید.

۱۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۴۶ ب٫ظ

    🙏🌹

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۰۰ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۱۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۱۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۴۷ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۲ ب٫ظ

    عالییی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۳ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  9. روبینا

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۴۷ ب٫ظ

    بسیار مفید بود 🌹🌹🌹

    پاسخ

  10. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۰۶ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۴۳ ب٫ظ

    ممنون مفید بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  12. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…