ایده‌هایی برای دکوراسیون تراس منزل

۵
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما هم دوست دارید که چیدمان تراس منزل خود را شیک و مدرن کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
ایده های شیک و جذاب برای تراس

تراس‌ها و بالکن‌ها جزو با ارزش‌ترین فضاها در دکور منزل هستند که دکوراسیون آن‌ها اهمیت زیادی دارد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های شیک و جذاب برای تراس می‌پردازیم.

کاشتن گل و گیاه

تا می‌توانید گل و گیاه‌های رنگارنگ در تراس خود بکارید. با این کار حس بسیار خوبی به خود می‌دهید. یکی از ایده‌های جذاب برای کاشتن گل و گیاه استفاده از باغچه‌های دیواری است که به دیوارهای خالی تراس روح و زندگی می‌بخشند. این دیوارها می‌توانند به‌عنوان نقطه کانونی این فضا باشند.

ایده های شیک و جذاب برای تراس

رنگ‌آمیزی تراس

اگر می‌خواهید فضای تراس را شاد و سرزنده کنید برای شما پیشنهاد ویژه‌‌ای داریم. تراس خود را با رنگ‌های شاد و جذاب رنگ‌آمیزی کنید. این رنگ‌ها تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون تراس شما دارند.

فضایی برای مطالعه

فضایی برای مطالعه کردن در هر خانه‌ای جزو واجبات است. اگر خانه شما کوچک است و فضایی برای مطالعه ندارید می‌توانید از تراس منزل خود استفاده کنید. یک قفسه کوچک کتاب در آن قرار دهید که مانند کتابخانه باشد. در کنار آن می‌توانید از مبل یا صندلی کوچک نیز استفاده کنید و ساعت‌ها از مطالعه‌کردن لذت ببرید.

ایده های شیک و جذاب برای تراس

استفاده از گلدان‌های رنگارنگ

یکی از راه‌ها برای جذابیت بیشتر تراس منزل استفاده از گلدان‌های رنگی است. می‌توانید این گلدان‌ها را بر روی لبه نرده قرار دهید و جذابیت آن را بیشتر کنید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب این پرده منزل شما را شیک و مجلل می‌کند سر بزنید.

فضایی برای استراحت کردن

تراس می‌تواند فضایی برای آرامش و استراحت شما باشد. برای این کار از کوسن و بالشتک استفاده کرده و فضایی نرم و راحت برای خود ایجاد کنید.

فضایی برای استراحت کردن

شلف‌ها را فراموش نکنید

یکی از ایده های شیک و جذاب برای تراس استفاده از شلف‌ها است. امروزه شلف‌ها نقش زیادی در دکوراسیون منزل و علی‌الخصوص مکان‌های کوچک‌تر دارند. برای فضایی مثل بالکن، شلف‌ها می‌توانند زیبایی بالکن را دو برابر کنند.

از مبلمان راحتی استفاده کنید

برای پیش‌گیری از شلوغی، از مبلمان ساده استفاده کنید. اگر بالکن شما فضای کوچکی دارد، یک کاناپه راحتی گوشه‌ای گرم و نرم برای استراحت عصرانه شما فراهم می‌کند. پس همیشه نیازی نیست دور و بر خود را شلوغ کنید.

از مبلمان راحتی استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این لوسترها خانه خود را شیک و لوکس کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۰۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…