مدرن‌ترین شهرهای جهان کدام‌اند؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر سفر به شهرهای مدرن و پیشرفته برای شما جذاب است، این مطلب برای شماست.
شهرهای پیشرفته دنیا

در این مطلب در صدد هستیم مدرن‌ترین شهرهای دنیا را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با شهرهای پیشرفته دنیا، مطلب ما را در مجله دلتا کنید.

توکیو، ژاپن

یکی از مدرن‌ترین کشورهای جهان توکیو است که پر از تکنولوژی‌های جدید در صنعت روباتیک، گوشی‌های هوشمند و خودروسازی است. توکیو برای اینکه همیشه در عرصه جدیدترین روندهای پیشرفت گام بردارد، در استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری‌های متفاوتی انجام می‌دهد که عموما جوان‌های تیزهوش آن را تشکیل می‌دهند. این جوانان از ایده‌های جدید و جذاب خود استفاده می‌کنند. توکیو به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرها در کل دنیا به‌حساب می‌آید.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب علاقه‌مندان به دنیای خودرو حتما از این جاذبه گردشگری دیدن کنند! را هم بخوانید.

شهر های دنیا

سنگاپور

امروزه سنگاپور به‌عنوان یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین شهرهای آسیایی محسوب می‌گردد. در سنگاپور آسمان خراش‌های شیشه با معماری‌های جدید و نو دیده می‌شود. این شهر با لقب شهر شیر شناخته می‌شود که به‌عنوان یکی از کم‌فسادترین و سالم‌ترین دولت‌های جهان شناخته می‌گردد. سنگاپور دارای قوانین سفت و سخت برای جرایم است و همچنین سیستم آموزشی پیشرفته و دوست‌داشتنی‌ترین اقتصادهای جهان به‌عنوان جاذبه‌های دیگر این کشور به شمار می‌آیند.

شهر های دنیا

شانگهای، چین

شانگهای پر جمعیت‌ترین شهر چین است. این شهر همچنین یکی از گسترده‌ترین کلان شهرهای جهان است. در دهه‌های گذشته یک مرکز اقتصادی بزرگ در شانگهای بنا شده است که می‌تواند با رقبای خود در سراسر جهان به رقابت بپردازد. این کشور، هم‌اکنون یکی از پیشروان در اقتصاد جهان شانگهای است. در شانگهای شما می‌توانید آسمان خراش‌های مدرن شیشه‌ای را مشاهده کنید که در شب نور و روشنایی زیبا و چشم‌گیری را دارند.

سئول، کره جنوبی

با اینکه در گذشته سئول بسیار فقیر به‌شمار می‌رفت اما هم‌اکنون شاهد پیشرفت‌های زیادی است. این کشور توانسته است در مدتی محدود خود را به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان تبدیل کند. سئول دارای موزه‌های بزرگ و بناهایی با معماری‌های محصربه‌فرد است. شما می‌توانید در این شهر از رستوران‌های شبانه‌روزی و باشگاه‌های بیلیارد آن اوقات خوش و مفرحی را سپری کنید.

شهر های جدید دنیا

هنگ کنگ

یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان، هنگ کنگ است. این منطقه به‌صورت خود مختار در چین پیشرفت کرده است و در آن شاهد آسمان خراش‌های زیبا و منحصربه‌فردی خواهید بود. از دهه ۷۰ میلادی، به بعد هنگ کنگ به‌عنوان یکی از قدرت‌های جهانی جهان به‌شمار می‌رود. این شهر از نظر حمل و نقل در رتبه بالایی قرار دارد، به‌گونه‌ای که همه جمعیت هنگ کنگ به وسیله اتوبوس‌ها، قطارها و قایق‌های مسافربری رفت و آمد می‌کنند.

شهر های جدید دنیا

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به بزرگ‌ترین معبد بودایی جهان کجاست؟ بزنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ق٫ظ

    ای کاش اقتصاد ما هم مثل سنگاپور بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      ممنون از نظر شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۳۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…