ساده‌ترین روش برای نو کردن دکور منزل

۵
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای یک تغییر زیبا و جذاب در دکور خانه خود آماده‌اید؟ تا انتهای این مطلب در کنار ما باشید.
آموزش ساخت وسایل منزل با کنف

برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. آیا می‌دانستید که با کنف می‌توانید وسایل جدیدی در دکور منزل برای خود بسازید؟ در این مطلب از مجله دلتا به آموزش ساخت وسایل منزل با کنف می‌پردازیم.

ساخت فرش با کنف

شما می‌توانید با کنف برای منزل خود فرش ببافید. این فرش‌ها را می‌توان در ابعاد مختلف درست کرد. برای این کار شما به تعداد زیادی رول طناب کنفی نیاز دارید. به این نکته توجه کنید که هرچه قطر طناب بیشتر باشد سریع‌تر فرش شما آماده می‌شود.

یکی از راه‌ها این است که طناب‌ها را به‌صورت دایره بپیچید. سپس دایره‌ها را درکنار هم قرار داده و فرش خود را بسازید. این دایره‌های کنفی می‌توانند در ابعاد مختلفی باشند.

آموزش ساخت وسایل منزل با کنف

تزیین آینه‌های قدیمی

برای این کار، بسته به این که فرم آینه شما گرد یا گوشه‌دار باشد، می‌توانید از یک نقطه شروع کرده و طناب کنفی را دور تا دور قاب فعلی آینه بپیچید تا سطح آن را کاملا پوشش دهد. این که طناب شما چه قطری داشته باشد به نظر خودتان بستگی دارد. شما می‌توانید روی سطح کنف از دکوری‌های کوچک مثل پاپیون، صدف و مروارید نیز استفاده کنید.

آموزش ساخت وسایل منزل با کنف

میز ناهارخوری با وسایل کنفی

می‌توانید میزناهارخوری خود را با وسایل کنفی تزیین کنید. سفره‌های قدیمی را کنار بگذارید. برای این کار در ابتدا یک سفره یا رومیزی را با کنف بسازید. اگر دوست داشته باشید برای دور آن می‌توانید از تور استفاده کنید. همچنین می‌توانید با کنف جای قاشق و چنگال یا زیربشقابی گرد استفاده کنید.

میز ناهارخوری با وسایل کنفی

استفاده از روکش گلدان

برای تزیین گلدان می‌توانید از کنف استفاده کنید. اگر گلدان‌های قدیمی خود را دوست ندارید برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. با استفاده از کنف برای گلدان خود روکش بسازید. برای اینکه جذاب‌تر شوند، آن‌ها را رنگ کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب کدام گلدان دکور منزل شما را شیک‌تر می‌کند؟ سر بزنید.

استفاده از روکش گلدان

پاف‌ها و کوسن‌ها

اگر با پاف‌ها یا همان مبل‌های کوسنی آشنایی داشته باشید، می‌توانید تصور کنید که برای ساخت یا روکش کردن این لوازم کارا نیز می‌توان از کنف بهره گرفت. شما همچنین می‌توانید سبدهای فلزی یا پلاستیکی ساده خود را با استفاده از کنف، زیبا و متفاوت کرده و از آن‌ها به‌عنوان وسایل دکوری استفاده کنید.

پاف‌ها و کوسن‌ها

ساخت لوستر کنفی

با استفاده از کنف می‌توانید ظاهر لوسترهای منزل را عوض کنید. شما با استفاده از مقداری طناب کنفی قادر خواهید بود سطح حباب‌های آویز را کاملا تغییر دهید. برای این کار می‌توانید طناب کنفی را به‌صورت یکدست و ساده دور سطح حباب بپیچید یا از بافت‌های حصیری که جذابیت بیشتری دارند، استفاده کنید.

ساخت لوستر کنفی

پیشنهاد مطالعه: مطلب این پرده منزل شما را شیک و مجلل می‌کند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۳۰ ب٫ظ

  2. سارا میخوش

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۵۴ ق٫ظ

    عالی بود،ممنونم

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۳ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۰۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…