این تفریح جذاب ساحلی را حتما امتحان کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حال که هوا رو به گرما می‌رود، موج‌سواری از تفریحات جذابی است که می‌توانید در نظر داشته باشید.
جذاب ترین مناطق گردشگری برای موج سواری

اگر طرفدار گشت‌وگذار در سواحل هستید، مکان‌های متعددی در سرتاسر جهان هستند که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید. از تفریحات جاذبه‌های گردشگری ساحلی، موج‌سواری طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. برای آشنایی با جذاب ترین مناطق گردشگری برای موج سواری مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

معروف‌ترین مکان‌های موج سواری در جهان

ساحل وایکیکی در هاوایی

ساحل Waikiki با پس‌زمینه باشکوه کوه آتش‌فشان، مکانی تفریحی با چشم‌اندازی افسانه‌ای است که امواج زیبای فیروزه‌ای آن تجربه موج‌سواری هیجان‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. در این ساحل می‌توانید به محض قدم‌گذاشتن بر روی شن و ماسه موج‌های Waikiki به راحتی تخته‌ای را اجاره کنید و حتی آموزش موج سواری ببینید.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب دره زیبایی که زمان در آن متوقف می‌شود! را هم بخوانید.

موج سواری

ساحل هانگتینگتون در کالیفرنیا

ساحل هانتینگتون معروف به “Surf City” به موقعیت جذاب موج سواری خود مشهور است. هانگتینگتون با لس‌آنجلس تنها یک ساعت فاصله دارد. اگر موج‌سوار حرفه‌ای هستید، می‌توانید به اسکله در نزدیکی مرکز شهر بروید. در غیر این صورت می‌توانید در آموزشگاه‌های موج سواری این منطقه ثبت‌نام ‌کنید و موج‌سواری و شنا را یاد بگیرید. همچنین اگر به آثار تاریخی علاقه‌مند هستید می‌توانید از موزه بین‌المللی Huntington Beach، که در نزدیکی این جاذبه گردشگری است، دیدن کنید.

موج سواری

ساحل پونتا میتا در مکزیک

Punta de Mita شهری در کشور مکزیک است که چندین ساحل محبوب با آب‌های نیلی ‌و شن‌های طلایی دارد. خلیج‌های La Bahia، Palmitas و La Lancha نیز در این منطقه قرار دارند که برای موج سواری، دارای پایدارترین موج‌ها در منطقه هستند. همچنین این خط ساحلی دارای استراحت‌گاه‌هایی است که هم برای اقامت‌های طولانی و هم برای اقامت‌های کوتاه، مطلوب هستند.

Punta de Mita در فاصله ۴۰ مایلی پورتو والتارا واقع‌ شده ‌است که خیلی با شهر فاصله ندارد. در این منطقه ساحلی مراکزی برای آموزش موج‌سواری نیز وجود دارد.

موج سواری در ایران

ساحل بوندی در استرالیا

از بهترین مکان‌های جهان برای موج‌سواری ساحل معروف بوندی، واقع در کشور استرالیا است. این ساحل در ۴ مایلی مرکز سیدنی واقع شده است و از جاذبه‌های گردشگری مهم قاره‌ اقیانوسیه به‌شمار می‌رود. سواحل این ناحیه به داشتن موج‌های کریستالی و آبی مشهور هستند، بنابراین جای تعجب نیست که بوندی موج سواری پرشوری را برای شما مهیا کند.

موج سواری در ایران

برای علاقه‌مندان به موج سواری که تمایل دارند این ورزش را در ایران به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنند، شهرستان چابهار در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان با داشتن سواحلی با موج‌های مناسب برای موج سواران حرفه ای به بهشت موج سواری ایران مشهور است.

موج سواری در ایران

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به جذاب‌ترین آبشارهای ایران برای بهارگردی بزنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…