انتخاب گردنبند با توجه به یقه لباس

۴
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکسسوری‌ها همیشه نقش بسیار مهمی در فشن و مد دارند و از جزییات فراموش نشدنی به حساب می‌آیند که علاوه‌بر مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص به‌صورت روزمره هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انتخاب گردنبند مناسب با لباس

سوال این است که در استفاده روزمره یا حتی مهمانی‌ها ما از اکسسوری‌ها چه انتظاری داریم؟ آیا می‌خواهیم صرفا در کنار یقه لباس‌ها به‌عنوان تزئینات استفاده شوند یا به استایل ما جلوه‌ای به‌یادماندنی بدهند؟ قصد داریم در این مطلب از مجله دلتا نحوه انتخاب گردنبند مناسب با یقه لباس را بگوییم.

انتخاب گردنبند مناسب با یقه لباس های متفاوت

ظرافت گردنبند در یقه گرد

اگر در استایل روزانه خود بیشتر از یقه گرد استفاده می‌کنید همراه با آن از گردنبندهای گرد که کوتاه هستند، استفاده کنید. همچنین اگر یقه لباس شما گرد و بسته است، سعی کنید طول زنجیر گردنبند خود را کوچک‌تر از آن انتخاب کنید که بر روی گردن شما نمایان باشد. برای مثال در یقه اسکوپی که گرد و کمی بازتر است جذابیت استایل بر روی ترقوه است پس سعی کنید گردنبند در همین ناحیه از بدن قرار بگیرد. گردنبندهایی با زنجیرهای باریک و آویزهای سنگی، مهره‌ای یا آویز نگینی ریز انتخاب جذابی خواهد بود.

انتخاب گردنبند مناسب با لباس

یقه اسکی‌های تک‌رنگ با زنجیرهای بلند

یقه اسکی از انواع یقه‌های پرطرفداری است که در زمستان مورد توجه افراد زیادی است. از آنجایی که این یقه بسته است با گردنبندهای بلند ست می‌شود، برای مثال آویزهای بلند که اصطلاحا گردنبندهای طنابی نامیده می‌شوند را می‌توان با این یقه ست کرد. امسال استفاده از زنجیر به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای با این ست بسیار مناسب است.

لباس‌های دکلته

این فرم یقه باعث می‌شود زوایای گرد و انحنای جذابی در گردن ایجاد شود. در این مدل یقه طول گردنبند نباید زیاد باشد. فراموش نکنید که با استفاده از این گردنبند استایل شما بسیار شیک و جذاب می‌شود و در مهمانی‌ها گردنبند شما بسیار به چشم می‌آید، بنابراین بهتر است از نگین‌ها و سنگ‌های رنگی متناسب با رنگ لباس استفاده کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب با جدیدترین مدل مانتو سال ۱۴۰۱ آشنا شوید! را بخوانید.

انتخاب گردنبند مناسب با لباس با یقه هفت

گردنبندی که برای لباس با یقه هفت مناسب است باید کمی بلندتر از گردنبندی باشد که مناسب برای یقه گرد است. در این صورت گردنبند چند سانتی‌متر با یقه فاصله دارد و حالت هفت یقه حفظ می‌شود.

انتخاب گردنبند مناسب با لباس

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب با این نکات ساده، مانند یک حرفه‌ای آرایش کنید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۱ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…