مدل موی مناسب برای خانم‌هایی که صورت لاغر دارن!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین سبک مو برای صورت‌های کشیده مدل مویی است که با برش طول به عرض اضافه کند.

مدل مو برای صورت کشیده و لاغر می­‌تواند به سادگی لاغر بودن چهره شما را از اطرافیان مخفی کند. اگر شما هم به‌دنبال ظاهری تازه و مدل مو برای صورت کشیده و لاغر در سال جدید هستید، این مطلب از دلتامگ  را تا انتها مطالعه کنید.

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

بهترین مدل مو برای این افراد مدل­‌های موی کوتاه هستند. مدل موی کوتاه برای صورت کشیده موهای شما را حجیم‌­تر نشان می‌­دهد که همین موجب می­‌شود لاغری و کشیده بودن چهره شما کمتر به چشم بیاید. آرایشگران برای مدل مو برای صورت کشیده و لاغر، معمولا مدل­‌های کوتاهی را انتخاب می‌کنند که از قسمت گوش یا چانه کمی پایین‌تر باشد. در هر دو حالت مدل مو برای صورت کشیده و لاغر، از کشیدگی صورت کاسته می‌شود.

مدل مو بلند

هرچند بسیاری بهترین مدل مو برای این افراد را مدل موی کوتاه می­‌دانند، اما برخی از افراد راضی به کوتاه کردن موهای خود تا این حد نمی‌­شوند. اگر با موهای بلند به‌دنبال مدل مو برای صورت کشیده و لاغر هستید، نکته مهمی که نباید آن را فراموش کنید لخت نبودن مو است. این مدل موها کشیدگی صورت را پررنگ کرده و گاهی حتی شما را بی­‌حال نشان می‌­دهد.

مطلب پیشنهادی:  راز عجیب آبفشان فلای نوادا چیست؟

مدل مو برای صورت کشیده

رنگ مو

پس از پیدا کردن رنگ مو برای صورت کشیده و لاغر، شاید از خود بپرسید انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و لاغر به چه فاکتورهایی بستگی دارد. رنگ مو برای صورت کشیده و لاغر تقریبا مانند مدل مو اهمیت زیادی برای کمرنگ کردن لاغر بودن چهره ندارد. برای تعیین رنگ مو برای صورت کشیده و لاغر بهتر است به مواردی مانند رنگ پوست و رنگ چشم توجه کنید.

شینیون مو برای صورت کشیده

برای شینیون مو برای صورت کشیده موهای خود را بالای سر جمع نکنید تا کشیدگی چهره‌ شما به چشم نیاید. همچنین شما می‌توانید در شینیون مو برای صورت کشیده، موهای جلو سر خود را به‌صورت چتری رو صورت­ خود بریزید تا کشیدگی چهره­ شما پنهان شود. مدل­‌های فر گزینه­‌های فوق­‌العاده‌­ای برای شینیون مو برای صورت کشیده هستند، زیرا صورت را پرتر نشان می‌‌دهند.

مدل مو برای صورت کشیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

عطر‌هایی با رایحه‌های عجیب و غریب!

برخی شرکت‌های طراح و تولید کننده عطر، تصمیم گرفته‌اند که محصولاتی جذاب و منحصر به‌فرد، برا…