این وسایل را به دکور منزل خود اضافه کنید

۶
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا تا به حال دقت کرده‌اید که دکوراسیون داخلی خیلی از خانه‌ها با وجود وسایل و امکانات مدرن و به‌روز، باز هم آن‌طور که باید به‌نظر نمی‌رسند و گویا کم و کاستی دارند؟
وسایل مورد نیاز دکوراسیون هر خانه

وجود برخی از وسایل در خانه برای داشتن دکوراسیون داخلی مناسب، امری ضروری است. با این مطلب از مجله دلتا همراه ما باشید تا با وسایل مورد نیاز دکوراسیون هر خانه آشنا شوید.

گلدان رنگی شیشه ای

یکی از گلدان‌هایی که از آن‌ها تنها برای دکوری یا قرار دادن شاخه گل می‌توان استفاده نمود، گلدان رنگی شیشه‌ای است.  از گلدان رنگی شیشه‌ای تقریبا در همه جای خانه می‌توان استفاده کرد. به‌عنوان مثال می‌توان گلدان رنگی شیشه‌ای با اندازه‌های کوچک و در رنگ‌های مختلف تهیه نمود و بر روی میز جلو مبلی قرار داد. یکی دیگر از مکان‌هایی که برای قرار دادن این گلدان‌ها مناسب است، قفسه، طبقات یا شلف‌هایی است که بر روی دیوار نصب می‌گردد.

وسایل مورد نیاز دکوراسیون هر خانه

استفاده از اسانس‌های خوشبو

خوشبو کردن فضای داخلی دکوراسیون منزل، یکی از رازهای داشتن یک خانه دوست داشتنی و زیبا است. رایحه‌های دلچسب، آرامش را به فضای منزل آورده و فضا را دلچسب و مطبوع می‌سازند. برای داشتن یک فضای خوشبو و آرامش‌بخش در منزل، نیازی به پرداخت هزینه چندان زیادی نخواهید داشت. بدین منظور می‌توانید از عود و سایر اسانس‌های خوشبو استفاده کنید.

قرار دادن آینه

 از دیگر نکاتی که رعایت آن خالی از توجه نیست، قرار دادن آینه در سالن نشیمن است. از دیگر مکان‌هایی که شما می‌توانید آینه را در آنجا قرار دهید می‌توان به بالای کنسول نیز اشاره کرد. اما به یاد داشته باشید با قرار دادن آینه در جلوی درب ورودی، باعث انعکاس انرژی منفی در خانه خود خواهید شد. از این رو از قرار دادن آن در آن مکان خودداری کنید.

وسایل مورد نیاز دکوراسیون هر خانه

شمع‌ها

برای دلنشین کردن فضای خانه و ایجاد حس شاعرانه در فضا می‌توانید از شمع استفاده کنید. شمع‌ها بهترین گزینه برای تزیین اتاق و دلنشین‌تر کردن آن هستند. شمع‌ها را می‌توانید به دلخواه و سلیقه خود روی طاقچه، میز جلومبلی، میزهای عسلی، شومینه یا حتی کانتر آشپزخانه قرار دهید.

استفاده از آباژور

نورپردازی منزل با آباژورها بخصوص برای جاهایی که نور کمتری دارند یا در کنار مبلمان و مکان‌هایی که نیاز به نور بیشتری دارند گزینه مناسبی است. در واقع اگر عادت دارید قبل از خواب در تختخواب خود کمی کتاب بخوانید، می‌توانید در کنار تختخواب از آباژور LED برای اتاق خواب استفاده کنید. مدل‌های زیبا و جذاب تختخواب را در مطلب پرطرفدارترین مدل‌های تختخواب برای اتاق خواب ببینید.

استفاده از آباژور

پیشنهاد مطالعه: مطلب کدام گلدان دکور منزل شما را شیک‌تر می‌کند؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۳۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۳۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…