ویتامینه کردن مو در منزل!

۷
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با آموزش ویتامینه کردن مو در منزل می‌توانید سلامت بیشتری را برای موهای خود فراهم کنید و از ایجاد موخوره و خشکی موها جلوگیری کرده باشید.
ویتامینه کردن مو در منزل

موهای سر در اثر رنگ کردن یا استفاده از دستگاه‌های حالت‌دهنده مو دچار آسیب می‌شوند. یکی از راه‌های درمان و احیای موهای آسیب‌دیده آموزش ویتامینه کردن مو در منزل است که دراین مطلب از مجله دلتا آموزش خواهیم داد.

روش ویتامینه کردن مو در منزل

ویتامینه کردن مو به کمک ماسک روغن نارگیل

روغن نارگیل به‌دلیل داشتن اسیدهای چرب و ویتامین E به‌راحتی جذب موها شده و ساقه مو را به‌خوبی تقویت می‌کند. از این روغن می‌توانید همچنین می‌توانید از این روغن برای جلوگیری از آسیب خورشید و از بین رفتن رطوبت موها استفاده کنید. برای ویتامینه کردن مو با روغن نارگیل مقداری از روغن نارگیل را ۱۰ دقیقه قبل از حمام روی تمام ساقه‌های موی خود ماساژ دهید و سپس با آب ولرم به خوبی شست‌وشو دهید. روغن نارگیل برای سلامت پوست هم مفید است. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب این روغن‌ها ناخن‌های شما را درمان می‌کنند! را بخوانید.

ویتامینه کردن مو در منزل

روغن زیتون و موز

با این روش رطوبت و آسیب دیدگی موها تا حد زیادی برطرف خواهد شد. روغن زیتون سرشار از چربی‌های سالم و ویتامین E است که باعث براق‌تر شدن و سلامت موهای شما می‌شود از طرفی موز سرشار از پتاسیم است که به تقویت موها کمک کرده و PH پوست کف سر را متعادل می‌کند. ۱ موز را با ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون به‌خوبی له کنید. ۱۵ دقیقه قبل از حمام روی موها و کف سر بمالید. سپس با آب ولرم شست‌وشو دهید.

عسل و شیر

اگر موهای ظریف و شکننده‌ای دارید حتما از این ترکیب استفاده کنید. کراتین موجود در عسل باعث تقویت مو شده و از شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین خاصیت ضدالتهابی عسل برای پوست سر بسیار مناسب است. ترکیب عسل با شیر باعث می‌شود پروتئین‌ها، اسید آمینه‌ها، آهن و روی موجود در شیر با عسل ترکیب شده و ماسک بی‌نظیری را به‌وجود آورد. برای استفاده از این روش دو فنجان شیر را با دو قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و ۲۰ دقیقه قبل از حمام روی موهای خود قرار دهید، سپس موهای خود را با آب ولرم و شامپو شست‌وشو دهید.

ویتامینه کردن مو در منزل

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این روغن‌ها ناخن‌های شما را درمان می‌کنند! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. سما

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۴۲ ق٫ظ

    سپاس مفیدبود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۰ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۰۹ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۰ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۳۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…