زیباترین غروب جهان را در این منطقه تجربه کنید!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جزیره سانتورینی یونان، جزیره‌ای زیبا در دریای اژه است که در گذشته با نام ترا شناخته می‌شده است. این جزیره شگفت‌انگیز یکی از دیدنی‌ترین غروب‌های دنیا را دارد.
Santorini 53c9e0dca77b 1 زیباترین غروب جهان را در این منطقه تجربه کنید!

جزیره سانتورینی در قسمت جنوبی کشور یونان واقع شده است. این جزیره از باقی‌مانده‌های یک دهانه آتشفشانی به جای مانده است و حدود ١۵ هزار نفر جمعیت دارد. مهم‌ترین درآمد آن از گردشگرانی است که از جزیره دیدن می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با جزیره سانتورینی یونان مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

معرفی جزیره سانتورینی

این جزیره ترکیبی است از صخره‌های سر به فلک کشیده و آب‌های نیلی و روستاهای سفید که همه این‌ها آن را به مکانی ایده‌آل برای استراحت، به‌ویژه در تابستان تبدیل کرده است. خانه‌های سفید با گنبدهای آبی که بر روی صخره‌های شیب‌دار ساخته شده‌اند و راه‌های تنگ و باریک، همگی از جاذبه‌های دیدنی این جزیره هستند.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب با این پله‌ها به بهشت بروید را هم بخوانید.

دیدنی های یونان جزیره سانتورینی

چه زمانی به این جزیره سفر کنیم؟

تعداد بسیار زیاد توریست‌ها باعث می‌شود جاده‌های این جزیره مسدود شود و نشود به راحتی در رستوران‌ها جای خالی پیدا کرد و البته تابستان‌ها انتظار قیمت‌های مناسب هم نداشته باشید. با این حال بهار نیز زمان خوبی است که از سانتورینی دیدن کنید. وقتی که گُل‌های وحشی این جزیره را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند و فقط این که آب دریا هنوز به اندازه‌ای گرم نیست که به راحتی بتوانید شنا کنید.

غروب معروف سانتورینی

سانتورینی یکی از رمانتیک‌ترین جاهای دنیا است، مخصوصا برای زوج‌هایی که به دنبال مکان مناسب برای گذراندن ماه عسل خود می‌گردند. شما می‌توانید به همراه شریک زندگیتان، در حالی که بر روی لبه یک آتشفشان فعال در وسط دریا نشسته‌اید، از دیدن زیبایی آب‌های بسیار شفاف و تمیز این جزیره لذت ببرید.
همچنین غروب تماشایی و معروف سانتورینی را فراموش نکنید، غروبی که مثل یک تابلوی بی‌نظیر نقاشی شما را محو تماشا می‌کند.

محصولات و سوغات سانتورینی

به دلیل شرایط آب و هوایی و بومی این منطقه و به‌خصوص خاک آتشفشانی آن، سانتورینی محصولات خاص و با ارزشی دارد که معروف‌ترین آن‌ها، گوجه‌های گیلاسی این جزیره است. این گوجه‌های بسیار خوشمزه و شیرین که رنگ قرمز تندی دارند و ملون‌هایی با طعم شیرینی که هیچ جای دیگر دنیا نمی‌توانید پیدا کنید. سانتورینی با ویژگی‌ها و دیدنی‌های خاصش، یکی از جاهایی است که به پیشنهاد خیلی‌ها باید قبل از مرگ حتما یک بار از آن بازدید کرد.

جزیره سانتورینی کجاست

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به ایستگاه مترو یا موزه هنری؟ بزنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۰۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۳۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۳۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…