این کشورها برای سفر مجردی خانم‌ها مناسب‌اند!

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفرکردن با تمام لذتی که دارد می‌تواند مشکلات بزرگی را به همراه داشته باشد، به‌خصوص برای خانم‌های مجرد.
بهترین کشورها برای سفر مجردی خانم ها

متاسفانه با وجود برخی مشکلات مانند مسائل امنیتی، پیچیدگی مسیرها و غیره، خانم‌ها نمی‌توانند به هر کشوری به تنهایی سفر کنند و همین موجب می‌شود که یکی از آرزوهای آن‌ها که همان تنها سفرکردن است، همیشه در دل آن‌ها باقی بماند. اما جای نگرانی نیست. در این مطلب از مجله دلتا در صدد هستیم بهترین کشورها برای سفر مجردی خانم ها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نروژ

کشورهای اسکاندیناوی، علی الخصوص نروژ از کیفیت بالای زندگی و درجه بالای خوشبختی برخوردار هستند. به همین دلایل هم از امن‌ترین کشورها برای سفر مجردی بانوان به‌حساب می‌آیند. نروژی‌ها افرادی خوش برخورد هستند و به فرهنگ خود می‌بالند. اگر یک خانم تنها هستید و قصد سفر به نروژ را دارید، می‌توانید روی کمک مردمان نروژ حساب باز کنید چراکه آن‌ها از کمک کردن به دیگران لذت می‌برند. برای ایجاد ارتباط با آن‌ها هم نگران نباشید، تسلط به زبان انگلیسی کفایت می‌کند.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب ارزان‌ترین سفرهای خارجی برای ایرانی‌ها را هم بخوانید.

 بهترین کشور برای عشق و حال

ژاپن

ژاپن از مقصدهای ایده‌آل برای بانوان است. در سفر به ژاپن با کشوری تمیز و با نظم روبه‌رو هستید که مردمان آن در کمال ادب با شما رفتار می‌کنند. شاید یکی از چالش‌هایی که بر سر راه هر مسافر ژاپن قرار می‌گیرد، زبان مردمان این کشور است. بدون شک مقابله با این چالش وقتی یک خانم تنها باشید، برایتان سخت‌تر می‌شود. اکثر مردم این کشور هنگامی که شما حتی یک کلمه به زبان ژاپنی صحبت کنید، هیجان‌زده می‌شوند و برخی دوست دارند که انگلیسی صحبت کردن را با شما تمرین کنند.

 بهترین کشور برای عشق و حال

هلند

هلند کشور کوچکی است که همیشه نامش در کنار گل‌های رنگارنگ به چشم می‌خورد. به همین جهت شاید بهترین مقصد برای سفر بانوان باشد چرا که با دنیایی رنگارنگ از گل‌های زیبا روبه‌رو می‌شوید. سیستم حمل و نقل هلند نیز از کیفیت خوبی برخوردار است که شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای در شهر به گشت و گذار بپردازید.
در سفر به هلند در کنار کانال‌های آب دوچرخه‌سواری کنید و در خیابان‌های آمستردام گشت و گذاری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. حتما زمانی را برای بازدید از آسیاب‌ها، روستاها، دریاچه‌ها و قلعه‌های خارج از شهر در نظر بگیرید. حتی می‌توانید مدتی را در کافه‌ها و گالری‌ها بگذرانید.

هلندی‌ها اکثرا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و در معاشرت با آن‌ها به مشکلی بر نخواهید خورد. هلندی‌ها انسان‌های صبور و خون‌گرمی هستند و کشورشان رتبه امنیتی بالایی دارد و مشکلی برای گردشگران خانم تنها پیش نخواهد آمد.

 بهترین کشور برای عشق و حال

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به ایستگاه مترو یا موزه هنری؟ بزنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۱۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۱۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…