بهترین مکان‌های تهران برای عکاسی کدامند؟

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم به دنبال مکان‌هایی می‌گردید که بتوانید در آن‌ها عکس‌های زیبا و به یاد ماندنی بگیرید مطلب ما را دنبال کنید.
بهترین مکان ها برای عکاسی در تهران

در عصر جدید تکنولوژی، که همواره در جیب‌های ما یک دوربین عکاسی وجود دارد، خیلی‌ها به دنبال مکان‌های گردشگری زیبایی هستند که بتوانند در آنجا خاطرات خود را ثبت کنند و به عکاسی بپردازند. اگر ساکن یا مسافر تهران هستید و هوس عکاسی به دلتان افتاده است،‌ در این مطلب بهترین مکان ها برای عکاسی در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

دریاچه چیتگر

امروزه دریاچه چیتگر یا دریاچه خلیج فارس، به عنوان مکانی تفریحی توریست‌های بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. این مکان به محیطی مناسب برای ورود و خروج پرندگان مهاجر تبدیل شده است و مرغان دریایی آن یکی از سوژه‌های خوب عکاسی هستند. این پارک ورودی ندارد و از ساعت هشت صبح تا ده شب برای همگان باز است. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم در فصل بهار و تابستان برای عکاسی اقدام کنید اما فصل پاییز هم زیبایی‌های خودش را دارد.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب با این پله‌ها به بهشت بروید را هم بخوانید.

لوکیشن عکاسی زمستانی در تهران

پارک قیطریه

در پایین تپه‌ تاریخی قیطریه، پارک بزرگی به وسعت ۱۲۲ هزار مترمربع وجود دارد که به پارک قیطریه معروف است. این پارک وسیع و زیبا نه تنها یکی از بهترین پارک‌ها و جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آید، بلکه دارای ‍امکانات مختلفی مانند فرهنگسرای ملل، نگارخانه، وسایل ورزشی،‌ زمین اسکیت،‌ سینما ۶ بعدی و… است. همچنین کاخ قیطریه در همین پارک قرار دارد که یادگاری از دوران قاجار است. این پارک در خیابان قیطریه، نرسیده به میدان پیروز واقع شده است.

لوکیشن عکاسی زمستانی در تهران

باغ عمارت شاهی

اگر دوست دارید به کاخی مدرن و شبیه قلعه‌های اروپایی بروید، یا به جایی که بتوانید سوار قایقی چوبی و سنتی شوید و یا در باغی جادویی قدم بزنید و عکس‌های لاکچری بگیرید، باغ عمارت شاهی همان جایی است که به دنبال آن می‌گردید. برای ورود به این باغ و عمارت باید ورودی پرداخت کرده و از قبل نوبت بگیرید. این عمارت زیبا در بزرگراه آزادگان، خیابان بسیج و در انتهای خیابان الماس قرار دارد. این عمارت مناسب انواع عکس‌ها و سوژه‌ها است و یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی در تهران به‌شمار می‌رود.

خانه فاموری

آیا به خانه‌های قاجاری تهران علاقه دارید؟

خانه فاموری یکی از زیباترین خانه‌های قجری است که در کنار لذت بردن از محیط آن می‌توانید عکس‌های تاریخی و سنتی یا ترکیبی از مدرنیته و سنتی بگیرید. خانم فاموری در سال ۱۳۸۷ خانه‌ خود را که در آخر کوچه باریک گشتاسب قرار دارد بازسازی می‌کند و پس از آن، خانه به فهرست آثار ملی ایران افزوده می‌شود. خانه‌ زیبای فاموری در خیابان جمهوری، خیابان روم و کوچه گشتاسب قرار دارد.

در این خانه رستوران و کافه نیز دایر است. در خانه فاموری گالری‌های هنری نیز برگزار می‌شود.

لوکیشن عکاسی زمستانی در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به آشنایی با روستاهای زیباترین شهر گیلان بزنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۰۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۳۹ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…