۵ راه ارزان برای نو شدن دکور منزل

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید با کمی خلاقیت می‌توانید از وسایل قدیمی خانه که دیگر به آن‌ها نیازی ندارید استفاده جدیدی داشته باشید.
روش های استفاده از وسایل قدیمی در خانه

همیشه نیاز نیست برای خانه خود وسیله جدیدی بخرید. در این مطلب از مجله دلتا  روش های استفاده از وسایل قدیمی در خانه را با هم مرور می‌کنیم.

چمدان به جای میز کنار تخت

چمدان‌هایتان را استفاده نمی‌کنید و می‌خواهید آن‌ها را دور بریزید؟ آیا چمدان‌ها جزو وسایل قدیمی خانه هستند؟ اگر چه شاید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسید ریختن لباس‌های بی‌استفاده یا نامناسب برای فصل در آن چمدان باشد اما روش دیگر این است که به جای خرید میز برای کنار تخت از این چمدان‌ها استفاده کنید. تنها کاری که باید بکنید ثابت نگه داشتن آن‌ها است. یک شیشه روی آن قرار دهید تا وسایلی که می‌خواهید روی میز بچینید مرتب قرار بگیرند.

روش های استفاده از وسایل قدیمی در خانه

کتابخانه قدیمی برای چیدن لوازم آشپزخانه

اگر یک کتابخانه چوبی قدیمی دارید که دیگر جایی برای آن در خانه پیدا نمی‌کنید و جزو وسایل قدیمی خانه است، می‌توانید آن را در آشپزخانه یا جایی نزدیک به آن قرار دهید و برخی وسایل نظیر لیوان‌ها یا پیش‌دستی‌ها را در آن بچینید. با این روش می‌توانید به لوازمی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید سریع‌تر دسترسی داشته باشید و دیگر نیازی نیست برای این کار یک وسیله جدید خریداری کنید.

با تشک قدیمی چه کنیم؟

اگر تشک قدیمی دارید آن را دور نیندازید کافیست یک چارچوب ساده برای آن درست کنید و با قرار دادن تشک و چند بالش روی آن یک خلوتگاه دنج برای لم دادن بسازید.

روش های استفاده از وسایل قدیمی در خانه

میز تحریر را تبدیل به میز پاتختی کنید

اگر قرار باشد یک میز خلاقانه داشته باشید می‌توانید از میز تحریر قدیمی به عنوان میز پاتختی استفاده کنید، این یک ایده هیجان‌انگیز است که نمای جالبی به اتاق خواب شما می‌بخشد. از عدم تقارنی که به‌وجود می‌آید هیجان‌زده خواهید شد. پس بهتر است دست به‌کار شوید. برای اینکه چیدمان بهتری در خانه خود داشته باشید به مطلب این گیاهان آویز، زیبایی خانه را دوچندان می‌کنند سر بزنید.

صندوقچه به جای میز

یک صندوقچه قدیمی دارید که نمی‌دانید با آن چه کنید و در دکور مدرن خانه امروزی شما جایی ندارد، اشتباه می‌کنید. به خوبی می‌توانید از این صندوقچه به‌عنوان یک میز جلو مبلی استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید برای اتاق نشیمن خیلی ایده مناسبی نیست برای اتاق خواب یا فضاهای صمیمانه که بیشتر با دوستان خود وقت خواهید گذراند، قرار دهید. می‌توانید یک عصرانه خوش طعم یا قهوه‌ای خوش عطر کنار این صندوقچه بخورید.

صندوقچه به جای میز

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کارها دکور خانه را قدیمی و زشت می‌کنند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۳۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…