سرزمین عروس‌های دریایی کجاست؟

۴
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید شما هم دوست داشته باشید مهمان عروس‌های دریایی شوید.
سرزمین عروس‌ های دریایی

پالائو نام یکی از کوچکترین کشور‌های جهان است که شاید تا به امروز نام آن را نشنیده باشید. این کشور در شرق کشور فیلیپین واقع شده و با این کشور مرز آبی دارد. برای آشنایی بیشتر با سرزمین عروس‌ های دریایی مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

معرفی پالائو

از مشخصه های منحصر به فرد پالائو می‌توان به طبیعت و محیط زیست بسیار زیبای آن اشاره کرد. این کشور با جمعیت نزدیک به ۲۰ هزار نفر، با توجه به مساحتی که دارد بسیار خلوت است و محیط‌های طبیعی و دست‌نخورده بسیاری دارد.
پالائو توسط اقیانوس آرام احاطه شده است و موقعیت قرارگیری آن باعث شده تا علاوه بر آب و هوای خوب، مناطق زیبایی نیز داشته باشد. از مشخصه‌های اصلی این کشور می‌توان به دریاچه‌ها و جنگل‌های زیبا اشاره کرد.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب به درک بروید! را نیز مطالعه کنید.

پالائو

فصول مناسب سفر به پالائو

آب و هوا Palauدر ماه ژانویه

در ژانویه در پالائو حداکثر ۲۹ درجه و حداقل در حدود ۲۸ درجه سانتی‌گراد است. در ژانویه ۲۷ روز بارندگی در کل ۱۷۲ میلی‌متر وجود دارد و ۴ روز در ماه جاری در پالائو خشک می‌شود.

آب و هوا Palau در ماه فوریه

به طور متوسط، در فوریه هوا در پالائو حداکثر ۲۸ درجه و حداقل در حدود۲۷ درجه سانتی‌گراد است. در فوریه ۲۳ روز بارندگی با مجموع ۱۲۷ میلی‌متر و در ماه پالائو ۵ روز خشک است.

آب و هوا Palau در ماه آوریل

به طور متوسط، در آپریل در پالائو حداکثر ۲۹ درجه و حداقل در حدود ۲۸ درجه سانتی‌گراد است. در آپریل ۲۵ روز بارندگی با ۱۳۷ میلی‌متر بارندگی دارد و ۵ روز این ماه در پالائو خشک می‌شود.

آب و هوا Palauدر ماه می

به طور متوسط، حداکثر ۲۹ درجه ممکن است، در پالائو و حداقل در حدود ۲۸درجه باشد. در ماه می ۲۵ روز بارندگی با ۱۳۵ میلی‌متر بارندگی وجود دارد و ۶ ماه این ماه در پالائو خشک می‌شود.

جزیره پالائو

کلام آخر

جمهوری پالائو فراموش‌نشدنی است. اکثر گردشگرانی که به اینجا می‌آیند دوست دارند از آب لذت ببرند، زیرا پالائو یکی از زیباترین مکان‌ها برای غواصی در جهان است. در این کشور می‌توانید از مجموعه‌ای از انواع صخره‌های مرجانی، چاله‌های آبی، بقایای کشتی‌های جنگی، غارهای مخفی و تونل و بیش از ۶۰ دیواره عمودی زیر دریایی و مرجان‌های حیرت‌انگیز، ماهی و موجودات دریایی نادر لذت ببرید. حتی شگفتی‌های واقعی تکامل در سواحل پالائو وجود دارد: به عنوان مثال، موش‌های بزرگ غول‌پیکر و یک دریاچه با ۲۱ میلیون گل.

 جزیره پالائو

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین استخرهای جهان کدامند؟ بزنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۲۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۳ ب٫ظ

    👍👍👍

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۱۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…