این وسایل دکور خانه شما را دگرگون می‌کنند

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از اکسسوری در دکوراسیون منزل باعث می‌شود که خانه شما شخصیت پیدا کند. این‌ها جزئیاتی هستند که می‌توانند در انرژی موجود در خانه تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.
اکسسوری ها در چیدمان و دکوراسیون منزل

این روزها کلمه اکسسوری منزل را زیاد می‌شنویم، بخصوص در حوزه طراحی داخلی، اما اکسسوری چیست؟ در ادامه این مطلب از مجله دلتا، به معرفی اکسسوری ها در چیدمان و دکوراسیون منزل می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

اکسسوری چیست؟

اکسسوری به معنای وسایل جانبی است. اکسسوری منزل در واقع به تمام لوازم و وسایل اصلی و فرعی یک خانه گفته می‌شود که در چیدمان نقاط مختلف خانه از آن استفاده می‌شود. اکسسوری‌های منزل در دکوراسیون داخلی، عنصری مکمل، دکوری و تزیینی محسوب می‌شوند و در چشم‌گیری و زیبا به‌نظر رسیدن محیط، بسیار موثر هستند. در ادامه به معرفی اکسسوری‌ها می‌پردازیم.

تابلوهای هنری

از تابلوهای نقاشی و اثرات هنری نیز، می‌توان به‌عنوان اکسسوری منزل یاد کرد که به محیط پیرامون رنگ می‌افزایند. با طرح‌ها و نقوش خود تعادل و هارمونی را به فضا اضافه می‌کنند. این تابلوها را به تناسب محیط و سبکی که در دکوراسیون به‌کار برده‌اید می‌توانید در نقاط مختلف خانه استفاده کنید و با آن سبک خانه را مشخص کنید.

اکسسوری ها در چیدمان و دکوراسیون منزل

آینه‌ها

آینه‌ها به‌عنوان اکسسوری منزل، عناصری تاثیرگذار و شیک در دکوراسیون خانه هستند. وجود یک آینه خانه را بزرگ‌تر و پرنورتر نشان می‌دهد. استفاده از آینه در فضاهای کوچک یا خانه‌هایی با متراژ کم، یک ترفند هوشمندانه برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه است. استفاده از آینه و کنسول زیبایی خاصی به محیط شما خواهد داد.

گل‌ها و گیاهان

گلدان‌های پر گل و گلدان‌هایی که شاخه‌های افشان و زیبا دارند یا حتی گلدان‌های کوچک و زیبای کاکتوس، یک نمونه روح‌بخش‌ از اکسسوری‌ منزل هستند که می‌توانید در محیط منزل خود استفاده کنید. یک گلدان گل، به تنهایی می‌تواند شادابی را به فضای خانه شما بیفزاید و روح طراوت و تازگی را به محیط شما بدمد. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی آرامش را به خانه شما می‌آورند سر بزنید.

اکسسوری ها در چیدمان و دکوراسیون منزل

انتخاب عکس‌های خانوادگی به‌عنوان اکسسوری منزل

عکس‌های خانوادگی با قاب‌های زیبا نیز یک ایده عالی برای اکسسوری منزل به‌شمار می‌رود. استفاده از عکس‌های خانوادگی در محیط خانه، احساس تعلق خاطر را بیشتر کرده و یادآور بهترین خاطرات ما خواهند بود.

استفاده از تجهیزات روشنایی

آباژورهای پایه‌دار یا رومیزی، یکی از گزینه‌های عالی برای اکسسوری منزل است. با ایجاد تناسب بین اجزای خانه می‌توانند فضای زیبایی به خانه ببخشند. علاوه بر آن با ایجاد نور در رنگ دلخواه، زیبایی محیط را دو چندان می‌کنند.

استفاده از تجهیزات روشنایی

گلدان‌ها، ظروف، مجسمه‌های دکوراتیو

وسایل دکوری به‌عنوان اکسسوری منزل نقش مهمی دارند. استفاده از آن‌ها به ایجاد تعادل بصری در محیط کمک کرده و در عین حال وسایل کاربردی هستند که باید در دسترس شما باشند. این وسایل می‌توانند گلدان، ظروف، کتاب و لوازم دکوری باشند که در فروشگاه‌های زیادی به فروش می‌رسند. مدل‌های زیبا و جذاب گلدان را در مطلب این گلدان‌ها خانه شما را دیدنی می‌کنند ببینید.

گلدان‌ها، ظروف، مجسمه‌های دکوراتیو

اشیای قدیمی به‌عنوان اکسسوری منزل

اگر علاقه‌مند به ایجاد فضاهای قدیمی هستید می‌توانید با چیدمان اکسسوری‌های قدیمی، این فضا را در خانه خود به‌وجود آورید. اشیای قدیمی، عناصری تاثیرگذار هستند که با چیدمان کلاسیک و مدرن هماهنگی ایجاد می‌کنند و می‌توانند به‌عنوان اکسسوری منزل فضایی چشم‌گیری ایجاد کنند.

اشیای قدیمی به‌عنوان اکسسوری منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه پرده و فرش را با هم ست کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۲۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۲۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…