هرگز این پیشنهاد ویژه را برای دکور منزل، رد نکنید

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
روانشناسان در مطالعات علمی خود دریافته‌اند که وجود لوازم اساسی و دکوری چوبی منزل، سطح استرس افراد را کاهش می‌دهد.
وسایل چوبی در دکوراسیون منزل

انسان‌ها با مشاهده چوب ناخودآگاه به یاد جنگل و فضای دنج کلبه‌های کوهستانی می‌افتند. از طرفی بررسی جریان الکتریکی نورون‌های عصبی نشان داده که آرامش انسان در فضایی که لوازم چوبی وجود دارد، بیشتر است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل چوبی در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

کنسول چوبی

در انتخاب دکوراسیون چوبی می‌توانید به کنسول چوبی هم فکر کنید و از آن برای قرار دادن اشیای ارزشمند‌ خود در پذیرایی استفاده کنید. می‌توانید انواع کشودار یا کمد‌دار آن را بخرید و لوازم‌ خود را در آن بچینید. حتی می‌توانید کنسول را روی چیزی که می‌خواهید از دید مهمان‌ها مخفی بماند. به‌عنوان مثال روی شوفاژ بگذارید.

وسایل چوبی در دکوراسیون منزل

میز کنار مبل چوبی

یک میز جلومبلی با سطح چوبی که ضمن ایجاد نمای دکوری چوبی زیبای منزل، حجم کمی را اشغال می‌کند و طرح فرش‌ شما را هم بهتر می‌تواند نشان دهد.

وسایل چوبی در دکوراسیون منزل

میز و صندلی چوبی

پیشنهاد می‌کنیم اگر منزل‌ شما با مبلمان کلاسیک پر شده و به دست میز و صندلی غذاخوری نیاز دارید. یک مدل میز و صندلی ساده چوبی را انتخاب کنید تا خانه‌ شما خیلی شلوغ به‌نظر نرسد. میز و صندلی چوبی را حتی می‌توانید در اتاق کودک و نوجوان هم به‌کار برید. برای چیدمان بهتری در خانه داشته باشید به مطلب تنها ۵ گام تا رسیدن به دکوراسیون ایده‌آل فاصله دارید سر بزنید.

میز و صندلی چوبی

میز تلویزیون چوبی

می‌توان تلویزیون‌های مسطح LED و LCD امروزی را روی میزهای چوبی عریض گذاشت و از تقابل تکنولوژی مدرن و نمای کلاسیک چوب لذت برد. یکی از طراحی‌های زیبا میز تلویزیون‌هایی است که در کنار آن‌ها قفسه‌ هم طراحی شده است. اگر خانه‌ شما کوچک است کنار تلویزیون‌ خود کتاب‌ها یا اشیای دکوری هم بچینید.

میز تلویزیون چوبی

آینه چوبی

یکی از وسایل چوبی در دکوراسیون منزل آینه چوبی است. در طراحی نمای دکوری چوبی منزل خیلی خوب است که از آینه‌های دیوار بزرگ استفاده کنید تا با دیدن تصویر طرف مقابل خانه بزرگ‌تر به‌نظر برسد. همچنین با رد شدن از کنار آن خودتان را ببینید و رسیدن به ظاهر و استایل خود را در طول روز فراموش نکنید. حتی اگر تمام روز در خانه هستید. آینه قدی در کنار اتاق خواب یا پذیرایی بسیار کاربرد دارد.

پایه گلدان چوبی

یکی از لوازم دکوری چوبی جدیدی که می‌‌توانید در منزل خود بگذارید، پایه چوبی گلدان است که هم حالت مسطح دارد، هم محفظه‌دار. هنگامی که به شوروم لوازم دکوری می‌روید انواع پایه‌های چوبی گلدان در دسترس شماست که می‌توانید بسته به سلیقه‌ خود از ارتفاع ۳۰ سانتی‌متری و بلند‌تر را انتخاب کنید. مدل‌های زیبا و جذاب گلدان را در مطلب این گلدان‌ها خانه شما را دیدنی می‌کنند ببینید.

پایه گلدان چوبی

آباژور درختی

این وسیله دکوری چوبی، چند قاب چوبی دارد که در آن گیاه‌های مصنوعی، شاخه‌های خشک درخت و لامپ‌های LED قرار داده گرفته است. قرار دادن آباژور درختی روی دیوار اتاق‌هایی که با آباژور کنار دیوار روشن می‌شوند، خیلی زیبا است. زیرا نوری که از سقف بتابد، اجازه نمی‌دهد، درخشش لامپ‌های آباژور درختی به خوبی به‌نظر برسد.

آباژور درختی

ساعت چوبی

ساعت یکی از اکسسوری‌های مهم است که باید با دکور خانه هماهنگ باشد. اگر وسایل چوبی برای منزل‌ خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است یک ساعت چوبی هم بخرید تا جلوه زیباتری به خانه‌ خود ببخشید.

ساعت چوبی

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی آرامش را به خانه شما می‌آورند را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۰۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۲۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…