تنها ۵ گام تا رسیدن به دکوراسیون ایده‌آل فاصله دارید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای رسیدن به دکوراسیونی ایده آل و دوست داشتنی، کافی است از ایده‌های ساده استفاده کنید تنها 5گام ساده تا رسیدن به خانه ایده‌آل خود فاصله دارید.
نکات ساده برای دکوراسیون زیبا در منزل

بسیاری از افراد برای دستیابی به خانه‌ای شیک و دوست داشتنی، راه‌ها و ایده های سخت و سنگین را انتخاب می کنند و از ایده‌های ساده برای دکور خانه چشم‌‎پوشی می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات ساده برای دکوراسیون زیبا در منزل می‌پردازیم.

دکوری‌های ریز و اضافه را جمع کنید

اولین کاری که انجام می‌دهید این است که اگر خانه شما پر از تزیینات ریز و درشت است آن‌ها را حذف کنید. تزیینات زیاد خانه را شلوغ بهم ریخته نشان می‌دهد. فضای خانه را از هرگونه وسایل دکوری ریز خلوت کنید و بدانید برای اتاق پذیرایی یک تابلو و یک گلدان کافی است.

نکات ساده برای دکوراسیون زیبا در منزل

نورپردازی کنید

یکی از کم‌هزینه‌ترین ایده‌ها برای داشتن یک دکور بهاری، نورپردازی طبیعی در فضای منزل است. برای این کار لازم است پرده‌ها را کنار بزنید تا نور به درون خانه شما راه یابد و بتوانید از زیبایی‌های فصل بهار لذت ببرید. برای اینکه خانه خود را لوکس کنید به مطلب راز شیک بودن دکور خانه شما اینجاست! سر بزنید.

پرده‌ها را تعویض کنید

یکی از نکات ساده برای دکوراسیون زیبا در منزل تعویض پرده‌ها است. معمولا در زمستان بسیاری از افراد از پرده‌های ضخیم استفاده می‌کنند. با فرا رسیدن بهار وقت آن رسیده است که پرده‌های ضخیم خود را تعویض کنید و به‌جای آن از پرده@های نازک و توری استفاده کنید. پرده‌های جدید را با رنگ دیوارها و مبلمان هماهنگ کنید.

نکات ساده برای دکوراسیون زیبا در منزل

استفاده از گل‌ها فراموش نشود

شما برای داشتن یک دکوراسیون بهاری نیازی به تغییر تمامی وسایل خود ندارید ، بلکه تنها کافی است از گلدان‌های گل طبیعی در فضا برای رسیدن به یک چیدمان بهاری بهره بگیرید و دسته گل زیبایی با رنگ‌های شاد روی میز قرار دهید. با آوردن گل‌های تازه به داخل خانه عطر گل های لوندر، پونه و گل رز را نفس بکشید. همچنین شما می‌توانید گل‌های رونده و گل‌های آپارتمانی را گوشه منزل خود بگذارید و حس و حال بهار را وارد خانه نمایید. استفاده از گل‌های گلخانه‌ای در تراس یا رسیدگی به باغچه حیاط نیز سبب می‌شود شما به راحتی و بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای به این دکوراسیون زیبا برسید.

استفاده از گل‌ها فراموش نشود

دیوارها را رنگ کنید

برای بهاری ساختن حال و احوال خانه دیوارها را با رنگ‌های بهاری رنگ‌آمیزی کنید اما تنها راه بهاری شدن خانه، رنگ کردن دیوارها نیست. رنگ آمیزی میت‌واند از طریق پرده، کوسن، گلدان، قاب و حتی ظروف مورد مصرف در خانه هم انجام شود.

دیوارها را رنگ کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گلدان‌ها خانه شما را دیدنی می‌کنند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…