۵ وسیله‌ که اتاق خواب شما کم دارد

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید اتاق خواب نیز یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های منزل بوده که نیازمند طراحی دکوراسیون است.
رایج‌ ترین وسایل تزیینی در دکور اتاق خواب

بد نیست بدانید داشتن یک دکوراسیون شیک و جذاب در اتاق خواب نه تنها باعث افزایش کیفیت خواب شما می‌شود بلکه به افزایش انرژی و اعتماد به نفس شما در زمان بیدار شدن از خواب نیز کمک بسیاری می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رایج‌ ترین وسایل تزیینی در دکور اتاق خواب می‌پردازیم.

آباژور و چراغ‌خواب

همان‌طور که می‌دانید چراغ‌خواب و آباژور یکی از رایج‌ ترین وسایل تزیینی در دکور اتاق خواب است. چراغ خواب‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند نور مورد نیاز شما را در زمان خاموشی لامپ‌ها تامین کنند بلکه می‌توانند در تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما نیز کمک بسیار زیادی کنند. خوشبختانه امروزه چراغ خواب‌ها در ابعاد، مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسند. از رایج‌ترین این چراغ خواب‌ها می‌توان به آباژورهای دیواری، آباژورهای ایستاده، چراغ‌خواب‌های رومیزی، چراغ‌خواب‌های فانتزی کودکانه و غیره اشاره کرد.

رایج‌ ترین وسایل تزیینی در دکور اتاق خواب

پادری‌ها و موکت‌های فانتزی

موکت‌های پادری نیز یکی دیگر از بهترین وسایل تزیینی اتاق خواب هستند. پادری‌ها اغلب در کناره تختخواب و درب ورودی یا در وسط اتاق قرار می‌گیرند. خوشبختانه امروزه مدل‌های بسیار زیبا و جذابی از پادری‌ها در بازار موجود هستند که می‌توانند یک فضای جذاب و لاکچری به اتاق خواب شما ببخشند.

رایج‌ ترین وسایل تزیینی در دکور اتاق خواب

تختخواب‌ها

همان‌طور که می‌دانید تختخواب از اصلی‌ترین وسایل اتاق خواب است. تختخواب‌ها علاوه بر اینکه برای خوابیدن طراحی شده‌اند فضای خالی اتاق خواب شما را نیز پر می‌کنند و می‌توانند جذابیت بسیار زیادی به فضای داخلی اتاق خواب شما ببخشند. تختخواب‌ها در انواع مدل‌های سنتی، کلاسیک، فانتزی، سلطنتی و در سایزهای و رنگ‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسند، که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان یک محصول مناسب خریداری کنید.

تختخواب‌ها

میزهای آرایش

میز آرایش نیز یکی از ضروری‌ترین وسایل منزل است که می‌تواند جذابیت و جلوه ویژه‌ای به فضای اتاق خواب شما ببخشد. میزهای آرایش علاوه بر کمک کردن به شما برای آرایش کردن و قرار دادن وسایل آرایشی خود بر روی میز، می‌توانند نمای زیبایی به منزل شما ببخشند. میزهای آرایش در انواع سایزها و مدل‌های مختلف از جمله چوبی، فلزی، ام‌دی‌افی، سنتی، مدرن و سایر مدل‌ها در بازار به فروش می‌رسند که شما می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون خانه و سلیقه خود یک میز آرایش جذاب خریداری کنید. برای اینکه چیدمان بهتری در منزل داشته باشید به مطلب فضایی دنج در قلب خانه که از آن بی‌خبرید! سر بزنید.

آینه‌ها

آینه الزاما نباید با یک کنسول همراه باشد. خودتان را از قید و بندهای قوانین طراحی دکوراسیون رها کنید. آنچه که بیشتر از همه برای شما با اهمیت است حس فردی و درونی نسبت به وسایل اتاق خواب است. البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که هنجارشکنی‌ها هم باید روی قاعده و قانون باشند. به سادگی دیوار مقابل تخت را با یک آینه شیک و منحصربه‌فرد پر کنید.

آینه‌ها

پیشنهاد مطالعه: مطلب پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی در دکور منزل را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…