از بین رفتن لرزش دست‌ها با راهکار طبیعی

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
­دست‌های ما به طور طبیعی در اوقات بیداری، دچار یک لرزش بسیار خفیف و نامحسوس هستند که انقباض و استراحت علت این لرزش بسیار خفیف است.
کم کردن لرزش دست

از بین رفتن لرزش دست‌ها با مصرف برخی از دمنوش‌ها امکان پذیر است. با جای دادن برخی دمنوش‌ها در رژیم غذایی روزانه خود می‌توانید لرزش دست را کاهش دهید و کنترل کنید. با مجله دلتا همراه باشید تا دمنوش‌های مخصوص کم کردن لرزش دست را بشناسید.

دمنوش های مفید

دمنوش بابونه

بابونه، گیاهی دارویی است که باعث تسکین اعصاب و آرامش می‌شود. این گیاه سیستم عصبی را آرام می‌سازد و استرس و اضطراب را از بین می‌برد. بابونه ضد اسپاسم است که سبب شل شدن اسپاسم‌های عضلانی هم می‌شود.

طرز تهیه:
برای تهیه چای بابونه، یک قاشق غذاخوری گل بابونه را در یک فنجان بریزید سپس آب داغ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه دم بکشد. چای را صاف و روزانه دو تا سه فنجان از آن میل کنید.

دمنوش بابونه

دمنوش اسطوخودوس

اسطوخودوس سبب کاهش اضطراب و استرس افراد می‌شود. رایحه آرامش‌بخش اسطوخودوس میزان اسید گاما آمینوبوتیریک مغز را افزایش می‌دهد که یک انتقال دهنده عصبی موثر در مبارزه با استرس است.

طرز تهیه:
برای تهیه چای اسطوخودوس، سه قاشق غذاخوری از گل‌های تازه این گیاه یا یک قاشق و نیم اسطوخودوس خشک‌شده را به دو فنجان آب داغ اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۵ دقیقه دم بکشد.

کم کردن لرزش دست با اسطوخودوس

دمنوش سنبل الطیب

سنبل الطیب سال‌های متمادی است که برای آرامش عضلات و کاهش تنش مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این گیاه استرس را کاهش می‌دهد و خواب را بهبود می‌بخشد. یکی از بهترین راهکارها برای درمان خستگی دائمی بدن استفاده از دمنوش‌ها است.

طرز تهیه:

برای تهیه چای سنبل الطیب، یک قاشق چای‌خوری ریشه سنبل الطیب خشک‌شده را در یک فنجان آب داغ بریزید و اجازه دهید که به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد سپس چای را صاف و میل کنید.

کم کردن لرزش دست سنبل الطیب

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب خواص پودر سنجد که تا حالا نمی‌دانستید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…