بام قاره اروپا کجاست؟

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به ارتفاع حساس هستید و در بازدید از این منطقه، بیشتر مراقب باشید.
05092207 7 train going through snow capped mountains jungfrau cover 1920x1200 بام قاره اروپا کجاست؟

یونگفراو، بام قاره اروپا در رشته‌کوه‌های آلپ سوئیس واقع شده است و ارتفاع آن ۳۴۵۴ متر (۱۳۳۲فوت) است؛ تا آنجا که وقتی از بلندترین ایستگاه قطار دنیا پیاده می‌شوید، ارتفاع را به شدت احساس می‌کنید. گردش در مرتفع‌ترین ایستگاه راه‌آهن اروپا سفری برجسته و البته گران است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

بام اروپا کجاست؟

یونگفراو سوئیس (jungfraujoch) نام یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین رشته‌کوه‌های اروپایی است که بلندترین ایستگاه راه‌آهن قاره اروپا را در خود جای داده است. نام یونگفراو به معنای «بام اروپا» است؛ مکانی خاص، بسیار زیبا، دل‌فریب و در عین حال بسیار گران‌قیمت و پر از گردشگر. خط راه‌آهن این مکان از میان کوه‌های ایگر (Eiger) و مونک (Mönch) عبور می‌کند و به سمت مناظری بی‌مثال از قله‌های اطراف و یخچال الچ (Aletsch) امتداد می‌یابد.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید مطلب سرزمین عجایب سریلانکا کجاست؟ را هم بخوانید.

یونگفراو 3 800x445 2 بام قاره اروپا کجاست؟

جاذبه‌های بام اروپا

فستیوال برف

فستیوال بین‌المللی برف یکی از اتفاقات مهم و برجسته در ماه ژانویه است. هنرمندان بزرگ و معروف از همه کشورهای دنیا در این مکان جمع می‌شوند تا به ساختن مجسمه‌های بلند و غول‌پیکر یخی بپردازند. این مجسمه‌ها، بعدها روی یک دریاچه یخی به نمایش گذاشته می‌شوند.

قصر یخی

قصر یخی در بام اروپا مجموعه‌ای از تونل‌هایی است که در یخچال با مجسمه‌های یخی بسیاری حک شده‌اند. این منطقه با حرکت یخ‌های یخبندان و ذوب‌شدن مجسمه‌ها تغییر می‌کند.

پیست اسکی بارگلگ

پیست اسکی «بارگلگ» (Snowpark Bärgelegg) چندین مسیر مختلف دارد که هر اسکی‌بازی با هر نوع توانمندی می‌تواند از یکی از آن مسیرها استفاده کند. در بام اروپا می‌توانید انواع چیزهایی را که برای نمایش مهارت اسکی خود لازم دارید، پیدا کنید. غیر از اسکی‌سواری، مناظر خارق‌العاده‌ای از منطقه یونگفراو نیز منتظر شماست.

5a45c36a e6c5 42e2 9cec 6ff4e579b807 بام قاره اروپا کجاست؟

پارک برفی

در فصل تابستان می‌توانید از پارک برفی روی یخچال دیدن کنید. تفریحات این منطقه عبارت است از سورتمه‌سواری، تپه‌اسکی کوچک و موارد دیگر. این تفریحات برای افرادی که قبلا برف ندیده‌اند، تازگی دارد و نکته مهم برای بسیاری از گردشگرانی است که از اینجا دیدن می‌کنند.

غارهای سنت بیئاتوس

غارهای «سنت بیئاتوس» (St. Beatus) را به‌راحتی می‌توانید در منطقه یونگفراو سوئیس پیدا کنید. آن‌ها در ساحل شرقی دریاچه تون واقع شده‌اند. نام این غارهای جالب یونگفراو از قدیسی گرفته شده که گفته می‌شد اژدهای ساکن درون این غار را از پای درآورده است. یونگفراو پر از حوضچه‌های زلال، آبشارها و گلوگاه‌های ناهموار است. این غارهای آهکی در بام اروپا برای گردشگران و عاشقان طبیعت، بهشتی پنهان به شمار می‌آیند. در این مکان، استالاکتیت و استالاگمیت‌های زیبای گوناگونی برای تماشا وجود دارد. این غار حال و هوایی جادویی و جالب‌توجه دارد.

2bfaf519 3ea3 4784 b236 2155fbeb8386 بام قاره اروپا کجاست؟

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب بازاری بر روی آب بزنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۵۸ ب٫ظ

    جالبه

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۰۰ ب٫ظ

    🙏🌹

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…