ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا کدام‌اند؟

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم طرفدار گردشگری ژانر وحشت هستید این مطلب را مطالعه کنید.
ترسناک ترین مکان های دیدنی دنیا

بسیاری از مردم به دنبال هیجان و ترس هستند. بنابراین شاید معرفی و شناسایی برخی از عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا بتواند راهنمای خوبی باشد برای ارضای حس کنجکاوی این گونه گردشگران. برای آشنایی با ترسناک ترین مکان های دیدنی دنیا مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

موزه تاریخ پزشکی موتر، ‌فیلادلفیا

این موزه در مرکز شهر فیلادلفیا، پنسیلوانیا قرار گرفته است که شامل مجموعه‌ای از تجهیزات پزشکی، آناتومی و کالبدشناسی، نمونه‌های پاتولوژی و آسیب‌شناسی بدن، مدل‌های مومی و تجهیزات باستانی پزشکی است.
شهرت این موزه به جهت داشتن نمونه‌های جالب و جذاب جمجمه‌های سر انسان است. در کنار این مجموعه از جمجمه‌ها، نمونه‌های آناتومی بدن هم یافت می‌شد.

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

تالاب ترانک، جزایر مایکرونیزیا، هاوایی

در تالاب ترانک در جنوب غربی هاوایی، لاشه‌های تجهیزات نظامی ژاپن که سال ۱۹۴۴ میلادی در آب‌های این تالاب فرو رفت، برای گردشگران به نمایش درآمده است. در جنگ جهانی دوم بخش زیادی از نیروی نظامی ارتش ژاپن به همراه تجهیزات نظامی‌شان از قبیل تانک، کشتی و هواپیما در آب‌های این منطقه غرق شدند و امروزه گردشگران می‌توانند لاشه‌های این تجهیزات نظامی را از نزدیک ببینند.

اگر به اینگونه مطالب علاقه‌مندید مطلب عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین استخرهای جهان کدامند؟ را هم مطالعه کنید.

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

فروشگاه جادوگری سونارا در‌مکزیکوسیتی،‌ مکزیک

یکی دیگر از مکان‌های ترسناک و عجیب گردشگری دنیا، بازار سوناراست که در پایتخت مکزیک قرار دارد. در حقیقت این محل مرکزی برای فروش انواع چیزهای عجیب و غریبی است که در جادوگری کاربرد دارد. در این فروشگاه جنس‌های مختلف، گوناگون، عجیب و ماوراء طبیعی مانند خون مار زنگی به فروش می‌رسد.

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

جزیره ایستر، شیلی

جزیره ایستر از جزایر پلینزی است که در جنوب شرقی اقیانوس آرام قرار گرفته است؛ این جزیره در سال ۱۸۸۸ به کشور شیلی ملحق شد و جزیره‌ای خاص برای این کشور به حساب می‌آید. این جزیره به خاطر تندیس و مجسمه‌های یادبود باقی‌مانده که به آن‌ها موآی می‌گویند، مشهور است. این مجسمه‌ها توسط مردم اولیه راپانیو ساخته شده است. این جزیره از سوی یونسکو یک سایت میراث جهانی شناخته شده است که به همراه منطقه پارک ملی راپانیو محافظت می‌شود.

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

مرداب مانچاک، لوزیانا

مرداب مانچاک که در لوزیانا قرار‌گرفته به مرداب ارواح نیز شناخته شده است. درختانی که در آب ریشه دوانده‌اند و در مرداب استوار شده‌اند به همراه رشته‌های خزه که از درختان آویزان هستند، محوطه‌ای سرشار از ترس و وحشت را به نمایش می‌گذارند.

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

بن‌بست ماری کینگ، ‌ادینبورگ

در سده هفدهم در شهری در ادینبورگ، چند خیابان را برای بیماران طاعونی بسته بودند. کسانی که به بیماری طاعون مبتلا می‌شدند، در کمال سنگدلی در این محل حبس می‌کردند تا از گرسنگی و تشنگی بمیرند. از مهم‌ترین این خیابان‌ها بن‌بست ماری کینگ است. گذشته تیره، تاریک و ترسناک این بن‌بست‌ باعث شد که همه ساله تعداد زیادی از گردشگران به قصد دیدن این محل به آنجا سفر کنند.

10 تا از ترسناک ترین مکان های دنیا

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب بام قاره اروپا کجاست؟ بزنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۵۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۶ ب٫ظ

    👍👍👍👍

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۵۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۱۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…