با این دمنوش‌ها چربی‌سوزی را سرعت دهید

۹
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
لاغری یکی از بحث‌های داغ روز است و خیلی از افراد با استفاده از راه‌هایی بسیاری برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.
دمنوش برای لاغری

از آنجایی که معمولا دستورالعمل‌ها و درمان‌های طبیعی کارسازترین مکمل‌های یک رژیم غذایی هستند و می‌توانند روند رسیدن به نتیجه‌ مطلوب و لاغری را سرعت ببخشند، مجله دلتا در این مقاله قصد دارد چند دمنوش برای لاغری را به شما معرفی کند که همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش، می‌توانند به کاهش وزن شما کمک کنند.

چای لاغری

طرزتهیه و خواص ۶ دمنوش برای لاغری

دمنوش دارچین

قند‌خون تاثیر مستقیمی روی وزن ما دارد و میزان گرسنگی‌مان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. قند‌خون یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده‌ انرژی بدن است. هرقدر انرژی شما بیشتر باشد، تمایل بیشتری به ورزش کردن خواهید داشت. هرقدر قند‌خون شما متعادل‌تر باشد، کمتر دچار اشتهای کاذب می‌شوید و بدن شما روند مناسب‌تری برای استفاده از چربی‌های ذخیره‌شده را در پیش خواهد گرفت.

مواد لازم:

  • یک قاشق چای‌خوری پودر دارچین
  • چوب دارچین یک تکه
  • آب یک لیوان

طرز تهیه

پودر دارچین و چوب آن را در یک لیوان بریزید، آب را بجوشانید و داخل لیوان روی دارچین‌ها بریزید. بهتر است از یک لیوان درب‌دار استفاده کنید یا روی هر لیوانی که استفاده می‌کنید، درپوش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. دمنوش لاغری شما آماده است. این دمنوش را می‌توانید ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

چای دارچین

دمنوش چای سبز و زنجبیل

چای سبز علاوه بر خواصی که برای سلامتی دارد، مدت‌ها است به‌عنوان ماده‌‌ای موثر در کاهش وزن، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در حالی‌که بسیاری از تحقیقات خلاف این فرضیه را بیان می‌کند، اما مطالعات دیگری صورت گرفته که نشان می‌دهد چای سبز سه ماده‌ اصلی دارد که در کنترل وزن مؤثر هستند. کافئین، کاتچین و تیانین سه ماده‌ای هستند که در این مطالعات به آنها اشاره شده است.

مواد لازم:

  • مقداری زنجبیل تازه‌‌ پوست‌کنده یا نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل پودر شده
  • یک قاشق چای‌خوری چای سبز
  • آب یک لیوان
  • یک قاشق عسل طبیعی

طرز تهیه

برای درست کردن این دمنوش لاغری و اکثر دمنوش‌های دیگر، بهتر است از یک لیوان صافی‌دار استفاده کنید یا صافی‌ مناسبی روی لیوان قرار بدهید. ابتدا زنجبیل و چای سبز را داخل صافی قرار بدهید و یک لیوان آب‌جوش داخل لیوان بریزید و صافی را داخل لیوان بگذارید. چای سبز را بیشتر از ۳ تا ۴ دقیقه داخل آب جوش نگذارید، چون طعم تلخی پیدا می‌کند. صافی را خارج کنید. دمنوش‌ شما حاضر است. این دمنوش را با شکر شیرین نکنید و اگر خواستید، می‌توانید یک قاشق عسل به آن اضافه و روزانه ۱ یا ۲ فنجان از این دمنوش لاغری را با معده‌ خالی میل کنید.

دمنوش زنجبیل

دمنوش جنسینگ

جنسینگ آسیایی یکی از گونه‌های یازده‌گانه‌ جنسینگ است که ریشه‌های گوشتی دارد. هرچند انواع مختلفی از این گیاه وجود دارد، اما دو نوع آمریکایی و آسیایی‌ آن شناخته‌شده‌تر هستند و آنچنان که از مطالعات مختلف درباره‌ این گیاه مشخص شده است، جنسینگ محرکی قوی برای افزایش سوخت‌وساز بدن است.

مواد لازم

  • ۱ قاشق چای‌خوری جنسینگ خردشده
  • ۱ لیوان آب
  • عسل

طرز تهیه

برای هر یک لیوان آب، تقریبا ۱ قاشق چای‌خوری ریشه‌ خردشده‌ جنسینگ در لیوان یا فنجان‌ بریزید. آب را بجوشانید و به آن اضافه کنید. بعد از گذشت ۵ تا ۱۰ دقیقه، می‌توانید دمنوش‌ را صاف کنید و در صورت تمایل با افزودن با عسل یا لیمو، ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

دمنوش برای لاغری شیرین بیان

دمنوش قاصدک و نعناع

دمنوش قاصدک و نعناع یکی از دمنوش‌های واقعا شگفت‌انگیز است که به حفظ سلامت کبد کمک می‌کند. حتما می‌دانید که کبد عضو بسیار اعجاب انگیزی است چون در واقع مسئول تمام سم‌زدایی بدن است. بنابراین نقش بسیار کلیدی‌ای در سوخت‌وساز بدن دارد.

مواد لازم

  • یک قاشق چای‌خوری برگ نعناع خشک
  • یک قاشق چای‌خوری برگ قاصدک خشک
  • یک لیوان آب
  • لیمو

طرز تهیه

آب جوش را به نعناع و قاصدکی که قبلا در لیوان ریخته بودید، اضافه کنید. روی لیوان درپوشی قرار بدهید و بگذارید برای ۵ تا ۱۰ دقیقه همان‌طور بماند. سپس مخلوط‌ را صاف کنید. اگر از طعم لیمو خوشتان می‌آید، می‌توانید دمنوش را با لیموی تازه میل کنید. نوشیدن یک فنجان از این دمنوش تا دوبار در روز مشکلی ندارد.

نعناع و گل قاصدک

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب بهترین راهکارها برای درمان خستگی دائمی بدن را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۴۸ ق٫ظ

    هنوز استفاده نکردم ولی روشهای راحت و مواد در دسترس معرفی کردید امیدوارم نتیجه بدهد

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۷ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۵۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۲۷ ب٫ظ

  7. M..Z

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۵۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…