تفریحات لاکچری اما رایگان تهران

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در تهران نیز مانند شهرهای دیگر مکان‌های تفریحی رایگان وجود دارد که می‌توانید بدون هزینه، ساعت‌ها در آن‌ وقت بگذرانید.
تفریحات رایگان و لاکچری تهران

تعطیلات فرصت مناسبی برای رفتن به مناطق خوش آب و هوا و سرسبز کشورمان است اما این روزها بسیاری از پایتخت‌نشینان به دلایل مختلفی از جمله دلایل اقتصادی توانایی رفتن به مسافرت را ندارند و ترجیح می‌دهند تفریحات داخل شهری و رایگان یا کم‌هزینه را انتخاب کنند. برای آشنایی با تفریحات رایگان و لاکچری تهران مطلب ما را در مجله دلتا دنبال کنید.

برج میلاد

برج میلاد نماد معرفی شهر تهران و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری استان تهران است. این برج که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران است که دارای ۱۲ طبقه و ارتفاعی حدود ۴۳۵ متر است. هر طبقه این برج از معماری منحصر به فرد برخوردار است و می توانید در هر طبقه شاهد جاذبه‌های دیدنی و سرگرم‌کننده متفاوتی باشید.

موزه آبگینه تهران

یکی از دیدنی‌های شهر تهران موزه آبگینه و سفالینه است که اولین موزه شیشه و سفال ایران محسوب می‌شود. این موزه در خانه قوام السلطنه نخست وزیر احمد شاه قاجار و حکومت پهلوی قرار دارد که از خانه‌های تاریخی و تماشایی تهران و از آثار ملی به شمار می‌رود.

برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های گردشگری تهران مطلب موزه فرش ایران، اصالت و فرهنگ ایرانی در یک قاب را نیز مطالعه کنید.

تفریحات لاکچری در تهران

پل طبیعت

پل طبیعت یکی از پل‌های پیاده‌روی ایران و از جاذبه‌های ارزشمند تهران، محسوب می‌شود. این پل سه طبقه در منطقه عباس آباد تهران، یک پل پیاده‌رو است که دو پارک اصلی پایتخت را به هم متصل می‌کند. این پل که با طراحی ارگانیک و شبیه به درخت خود به‌طور کامل با محیط زیست سازگار است، چشم‌اندازی کم‌نظیر از پایتخت ایران را پیش روی شما قرار می‌دهد؛ می‌توانید ساعاتی را روی پل خوش بگذرانید و با عکاسی و گرفتن سلفی این لحظه‌ها را ثبت کنید.

تفریحات لاکچری در تهران

بام تهران

بام تهران یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود که در منطقه ولنجک و در دامنه رشته‌کوه‌های البرز قرار دارد. این مکان با هوای پاک و کوهستانی که دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای جدا شدن از شلوغی و ترافیک و هیاهوی شهر باشد. در سال‌های اخیر امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند رستوران‌های جدید، زیپ‌لاین، سورتمه بام تهران، میدی‌باس‌های برقی برای طی کردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی و بالایی آن افزوده شده است.

تفریحات لاکچری در تهران

برج آزادی

این برج که در سال ۱۳۵۰ ساخته شده است، اکنون با معماری منحصربه‌فرد خود از محبوب‌ترین مکان‌ها برای عکاسی به حساب می‌آید. این برج ۴ طبقه دارد که دسترسی به طبقات و بام آن از پله‌ها یا آسانسور امکان‌پذیر است. بهتر است بازدید این مکان دیدنی را در شب انجام دهید زیرا نورپردازی این برج زیبا در شب بسیار جذاب است.

تفریحات تنهایی در تهران

خانه هنرمندان تهران

خانه هنرمندان یکی از بهترین تفریحات کم‌هزینه در تهران است که تمام فرهنگ‌های ایرانی را به نمایش گذاشته است و حس خوبی از هنر معاصر ایران را منتقل می‌کند. از فعالیت‌های خانه هنرمندان ایران می‌توان به نمایش فیلم، تئاتر و تله تئاتر، برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی نظیر نقاشی، گرافیک، عکس و مجسمه، اجرای کنسرت‌های موسیقی و سخنرانی اشاره کرد.

خانه هنرمندان ایران در پارک هنرمندان تهران، واقع در خیابان ایرانشهر قرار دارد.

تفریحات تنهایی در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب گردشگری سری هم به مطلب عید را در تهران چگونه سپری کنیم؟ بزنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

    عالی از اطلاعات شما متشکرم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۰۰ ب٫ظ

      ممنون بابت همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۲۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۱۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…