ساده‌ترین روش از بین بردن انرژی منفی در خانه

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از اوقات در خانه‌ای که زندگی می‌کنیم، احساس خوبی در آن نداریم. فکر می‌کنید علت آن چیست؟ برای پاسخ این سوال همراه ما باشید.
روش های از بین بردن انرژی منفی در خانه

زمانی که می‌خواهیم خانه خود را دکوراسیون کنیم باید به ایجاد فضایی مثبت و آرامش‌بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های از بین بردن انرژی منفی در خانه می‌پردازیم.

اشیای شکسته در خانه را دور بریزید

وجود هر نوع وسیله و اشیای شکسته یا ترک خورده، بر ایجاد انرژی منفی تاثیرگذار بوده و مانع از جریان یافتن انرژی و تاثیرات مثبت می‌شود. به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر این نوع اشیا را دور بریزید. حتی اگر آن‌ها را تغییر داده یا سعی کنید آن‌ها را تعمیر کنید، باز هم تفاوتی ندارد.

روش های از بین بردن انرژی منفی در خانه

حذف اشیای اضافه و غیرکاربردی

لوازمی که در کمدها جمع‌آوری کرده و از آن‌‎ها استفاده‌ای نمی‌کنیم، می‌توانند مانع از جریان انرژی مثبت شوند. به همین دلیل، یک خانه مرتب و منظم، فضایی آرامش‌بخش و راحت را برای شما به همراه خواهد داشت. اشیائی که روی هم جمع شده‌اند را نادیده نگیرید و هرچه سریع‌تر آن‌ها را بررسی کنید. برای اینکه چیدمان بهتری در منزل داشته باشید به مطلب مهم‌ترین وسایلی که خانه شما باید داشته باشد! سر بزنید.

نگهداری از گل صلح در دکور خانه

گل لی لی که با عنوان گل صلح نیز شناخته می‌شود، یکی از گل‌هایی است که می‌توان از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کرده و مانع از ایجاد انرژی منفی در فضای خانه شد. نگهداری از این گل بسیار ساده بوده، انرژی مثبت را افزایش داده و بسیار زیبا و چشم‌گیر است.

روش های از بین بردن انرژی منفی در خانه

از آینه‌های دکوراتیو استفاده کنید

اگر در خانه شما آینه وجود ندارد، اکنون می‌توانید اقدام به خرید آینه‌های دکوراتیو کنید. آینه‌ها می‌توانند نور را بازتاب داده و فضایی دلبازتر، فرح‌بخش‌تر و روشن‌تر ایجاد کنند. همچنین آینه‌ها به مکان عمق بخشیده و باعث می‌شوند تا اتاق از آن چه که هست بزرگ‌تر احساس شود.

سر تختخواب را به سمت شمال قرار دهید

زمانی که صحبت از خواب یا کار کردن می‌شود، سر انسان همیشه باید به سمت شمال قرار داشته باشد. زیرا این جهت با جریان انرژی کیهانی سازگار است. برای ایجاد برخی تغییرات مثبت در خانه می‌توانید برخی از مبلمان را به سمت شمال قرار داده و جریان انرژی را بهبود ببخشید. مدل‌های زیبا و جذاب مبلمان را در مطلب ۵ مبل راحتی خاص و شیک برای خانه شما ببینید.

سر تختخواب به سمت شمال

عود و رایحه‌های خوشبو در منزل

یکی از ساده‌ترین روش های از بین بردن انرژی منفی در خانه استفاده از رایحه‌های معطر و خوشبو است. عطرها و رایحه‌های خوشبو هم باعث افزایش انرژی مثبت شده و هم تاثیر آرامش‌بخشی دارند. برای افرادی که علاقه‌مند به استفاده از عود هستند، تنوع بسیار و رایحه‌های متنوعی وجود دارد.

عود و رایحه‌های خوشبو در منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ مبل راحتی خاص و شیک برای خانه شما را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۱۵ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۵۴ ق٫ظ

      سپاس

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۳۷ ق٫ظ

    خوب

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۴۹ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۱۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…