این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می‌کند

۵
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال این هستید که خانه خود را لوکس کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل

گیاهان آپارتمانی زیبایی بی‌نظیری را به خانه شما بخشیده و طراوت و سرزندگی خانه شما را چند برابر می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل می‌پردازیم.

هوستا

تا به حال به زیبایی گیاه هوستا و برگ‌های خیره کننده آن با رنگ‌های سبز و آبی در باغ گل دقت کرده‌اید؟ همین زیبایی را در آپارتمان خود متصور شوید. مطمئن باشید که گیاه هوستا زیبایی خاصی به فضای آپارتمان شما می‌بخشد. هوستا را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا بتواند روزی ۲ الی ۳ ساعت نور آفتاب بگیرد و همچنین به خوبی به آن آب دهید تا رشد خوبی داشته باشد. این گیاه مراقبت دشواری ندارد و در عین حال زیبایی که به فضای داخلی می‌بخشد غیر قابل انکار است.

گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل

برگ انجیری

یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل برگ انجیری است. این گیاه به دلیل داشتن برگ‌های بزرگ و بسیار زیبا، می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا و خیره کننده به فضای اتاق ببخشد. به طور کلی برگ انجیری با برگ‌های بزرگ و جالبش شناخته می‌شود. در برخی موارد گیاه برگ انجیری با فیلودندرون نیم برگ اشتباه گرفته می‌شود. برای رشد گیاه برگ انجیری مکانی گرم و روشن بیابید که در معرض نور غیر مستقیم آفتاب باشد و به خوبی به آن آب دهید.

 

رکس بگونیا

این گیاه نسبتا کوچک با داشتن برگ‌هایی نسبتا بزرگ و خیره کننده، زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی آپارتمان‌ می‌بخشد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن شناخته می‌شود. این گیاهان رطوبت را دوست دارند، اما باید بدانید که از آبیاری بیش از حد آن باید بپرهیزید. رکس بگونیا معمولا برگ‌های قلبی شکل دارد که همین برگ‌های زیبا سبب می‌گردند که رکس بگونیا یکی از زیباترین گل‌ها برای قرار گرفتن روی میز‌ها و قفسه‌ها باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بهترین رنگ برای مبلمان نشیمن چیست؟ سر بزنید.

رکس بگونیا

دیفن باخیا

یکی از زیباترین و شناخته شده‌ترین انواع گیاه آپارتمانی برگ پهن، دیفن باخیا است. این گیاه برگ‌های پهن و ایستاده‌ای دارد که زیبایی خاصی به فضای داخلی آپارتمان‌ می‌بخشد. رنگ برگ‌های این گیاه ترکیبی از رنگ‌های سبز، سفید و زرد است. دیفن باخیا مراقبت بسیار ساده‌ای دارد و می‌تواند با نور غیرمستقیم آفتاب تا ۳ متر نیز رشد داشته باشد. این گیاه همچنین گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب و دفاتر کار است.

دیفن باخیا

فیکوس لیراتا یا فیکوس آفریقایی

این گیاه همان‌طور که از نامش نیز پیداست، متعلق به آفریقای غربی است. این گیاه یک گیاه آپارتمانی بسیار بلند با برگ‌های پهن و بزرگ است که برگ‌های آن می‌تواند تا ۳ متر نیز رشد کند. مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن همین برگ‌های بزرگ، درخشش این برگ‌ها و ارتفاع زیاد این گیاه است. این گیاه می‌تواند به خوبی در مقابل نور غیر مستقیم و در عین حال زیاد آفتاب رشد کرده و زیبایی آپارتمان شما را دوچندان نماید.

فیکوس لیراتا یا فیکوس آفریقایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین مدل‌های پرده برای دکور خانه شما را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۰۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۳۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۰۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…