این رنگ، خانه شما را متحول می‌کند

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ سبز یکی از نشانه‌های سرزندگی و شادابی بوده و طبیعت را به خوبی در خانه نشان می‌دهد. همین امر موجب شده افراد زیادی به استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه خود علاقه‌مند باشند.
استفاده از رنگ سبز سدری در منزل

اغلب افراد رنگ سبز را به نوعی در دکوراسیون خانه خود جای می‌دهند. گاهی آن‌ها را با استفاده از گل‌هایی با برگ‌های سبز و گاهی اوقات نیز این رنگ شاد را به‌عنوان پرده یا مبلمان و کوسن به‌کار می‌گیرند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان استفاده از رنگ سبز سدری در منزل می‌پردازیم.

استفاده از رنگ سبز سدری در منزل و ترکیب آن با رنگ آبی

همه به خوبی می‌دانند که تناژهای مختلف از رنگ سبز، فضایی پراز آرامش را ایجاد خواهد کرد و می‌تواند به خوبی تاثیر خود را بر روحیه افراد نشان دهد. هنگامی که رنگ سبز سدری با رنگ آبی ادغام شود می‌تواند آرامش موجود در فضا را چندین برابر کند و موجب ایجاد حسی خوب در افراد شود. می‌توان در کنار این تنالیته رنگ سبز از تناژهای مختلف رنگ آبی همچون آبی روشن یا آبی مایل به خاکستری استفاده کرده و ترکیبی خارق‌العاده را به‌وجود آورد.

در خصوص پارچه‌های مخمل می‌توان از رنگ سبز سدری استفاده کرد و جلوه‌ای ویژه به دکوراسیون منزل داد. البته می‌توان از سبز سدری در خصوص دیوارهای خاصی که در اتاق خواب یا پذیرایی وجود دارد نیز از رنگ سبز سدری استفاده کرد و تصویری جذاب را به نمایش گذاشت.

استفاده از رنگ سبز سدری در منزل

استفاده از رنگ سبز سدری و ترکیب آن با رنگ قهوه‌ای

یکی از ترکیب رنگ‌هایی که به زیبایی در طراحی داخلی می‌تواند خود را نشان دهد ترکیب رنگ سبز سدری و رنگ قهوه‌ای است. استفاده از این ترکیب رنگی موجب می‌شود تا فضای مورد نظر بسیار باطراوت به‌نظر برسد. همچنین بیننده در هنگام تماشا حس شیک و مدرن بودن فضا را داشته باشد. این ترکیب سبز سدری می‌تواند در خصوص پارچه‌ها و دیوارهای خانه به‌کار گرفته شود و رنگ قهوه‌ای وسایل چوبی خانه را به زیباترین حالت به نمایش درآورد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب ۷ ترفند ارزان برای داشتن خانه‌ای شیک و خاص سر بزنید.

استفاده از رنگ سبز سدری در منزل

ترکیب رنگ سبز سدری با رنگ سفید

یکی از رنگ‌هایی که قابلیت ترکیب با رنگ‌های مختلف را دارد، رنگ سفید است که به زیبایی می‌توان آن را در بخش‌های مختلفی از دکوراسیون خانه به‌کار برد. ترکیب رنگ سدری با رنگ سفید موجب می‌شود این رنگ بیش از هر زمان دیگری به چشم بیاید. برای اینکه بتوانید ترکیب خوبی را ایجاد کنید بهتر است از رنگ سفید به‌عنوان رنگ اصلی در دکوراسیون استفاده کرده و از رنگ سبز سدری به‌عنوان یک رنگ مکمل استفاده کنید.

ترکیب رنگ سبز سدری با رنگ سفید

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه دکوراسیون خانه را بهاری کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۲۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…